Peugeot Sport: великий розпродаж

Коли в Peugeot Sport оголосили про те, що після фінішу «Дакара»-2018 команда закриває свою програму в ралі-рейдах і планує запустити інші автоспортивні проекти (в першу чергу, шосейно-кільцеві перегони на витривалість, включаючи «24 години Ле-Мана»), багато в кого виникло питання – а що буде з їх гоночною технікою? Очевидно, «Леви» не збиралися повторювати фінт Volkswagen Motorsport, який сім років тому в один момент прибрав з трас всі свої VW Race Touareg – жодна бойова машина так і не пішла до приватних команд. Багато хто схилявся до варіанту, що Peugeot 3008 DKR Maxi вирушать в PH Sport, яка свого часу вже придбала екс-заводські 2008 DKR 16 і 3008 DKR. Були ще чутки, що пару машин останньої версії мав намір придбати Нассер Аль-Аттія, який за кожної нагоди намагається отримати на «Дакар» найкращу техніку.

Правда, французька сторона до подібного варіанту стаивться досить прохолодно – особливо команда PH Sport, у якої склалися дуже непрості і складні стосунки з Аль-Аттією (з того часу, коли вона з катарцем намагалася реалізувати проект багі на базі Jefferies, але все завершилося стрімким переходом Нассера в X-raid). А недавно стало відомо, що бойові Peugeot 3008 DKR Maxi все ж залишаться у Франції – одна машина, як і очікувалося, потрапила в PH Sport, а ще три отримала нова команда Easy Rally Raid (яку спеціально для цієї мети «переформатували» з ралійної стайні Easy Rally Team)… Цікаво, що Easy Rally Raid отримає від Peugeot Sport кілька техничок MAN і Mercedes, до неї також перейде більша частина технічного персоналу (інженери, механіки), який до останнього часу працював в ралі-рейдовій програмі «Левів». Крім того, команда до 2019 року планує завершити будівництво своєї нової бази – точніше, великого технічного центру площею близько 2000 метрів.

Одночасно Easy Rally Raid вже встигла опублікувати свої попередні плани на найближчий рік – влітку вона виступить на Silk Way Rally, а взимку хоче повоювати відразу на два фронти («Дакар» і Africa ECO Race). Її склад визначиться пізніше – поки відомо тільки, що одним з пілотів стане Жан-Паскаль Бессон, шеф Easy Rally Raid. Скоріш за все, команді доведеться обмежитися виступами лише на цих трьох зазначених гонках («Дакар», Africa ECO Race і Silk Way Rally), бо машинам Peugeot 3008 DKR Maxi шлях до Кубка світу з ралі-рейдів просто закритий – адже ширина цих багі-прототипу становить 2400 мм, а технічний регламент FIA, який діє в Кубку світу, встановлює максимальну ширину в 2200 мм для задньопривідних баггі групи Т1 (класи Т1.3 і Т1.4). Цікаво, хтось із заводських пілотів Peugeot Sport (Стефан Петерансель або Сіріль Депре) побажає виступити в складі Easy Rally Raid і знову опинитися за кермом Peugeot 3008 DKR Maxi? Чи знайдуться інші претенденти на місце в цьому автомобілі?

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Peugeot Sport

03-04-2018 1753
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца