Персональні кольори Латвали

Як відомо, на Rally Sweden японська марка Toyota забезпечить майже половину учасників на техніці WRC – з одинадцяти екіпажів на автомобілях цієї категорії відразу п’ять стартують на Toyota Yaris WRC. Але якщо з чотирма тойотовцями з п’яти все ясно (Себастьян Ож’є, Елфін Еванс, Калле Рованперя, Такамото Кацута представляють заводську команду Toyota Gazoo Racing WRC), то Ярі-Матті Латвала вперше за багато-багато років перебуватиме у ролі пілота-клієнта – фін орендує Toyota Yaris WRC у компанії Томмі Мякінена, витрати на цей виступ несуть як сам Латвала, так і його особисті спонсори (Gigapotti, Antti, Top Building Oy, Michelin Motorsport, Viita). Відповідно, у списку учасників Rally Sweden Ярі-Матті значиться саме як пілот приватної команди Latvala Motorsport Oy. Головне, щоб шведське ралі не скасували в останній момент через примхи погоди – бо в цьому випадку Ярі-Матті Латвала опиниться в тій же ситуації, що і Хейден Паддон в минулому році. Тобто всі кошти на виступи в чемпіонаті світу (вельми чималі) будуть просто викинуті на вітер…

«Клієнтський» статус Латвали призвів до того, що лише вдруге за три роки на трасах чемпіонату світу ми побачимо Toyota Yaris WRC не у звичних червоно-білих кольорах заводської команди Toyota Gazoo Racing WRC (рік тому Маркус Грьонхольм стартував на Toyota в ролі клієнта), а в зовсім іншій «лівреї». Два дні тому фін представив ЗМІ проект забарвлення свого Toyota Yaris WRC – чорно-біла гама з невеликими «вкрапленнями» червоного, зеленого та жовтого. Напевно, все ж найцікавішою подією повинен стати дебют екіпажу Ярі-Матті Латвали та Юхо Хяннінена в WRC. По-перше, Хяннінен не так давно перекваліфікувався з пілотів в штурмани – в цій якості він стартував всього лише п’ять разів (з них чотири з Латвалою на історичній Toyota Celica GT-Four ST165), причому виключно на національному рівні. Тепер Юхо чекає другий «дебют» в чемпіонаті світу – пілотом він вже був, тепер стане штурманом у WRC. По-друге, для Ярі-Матті це лише четвертий випадок за 18 років його кар’єри, коли він стартував на етапі чемпіонату світу не зі своїм постійним навігатором Мііккою Анттілою – вперше подібне було лише в Уельсі-2002 та Греції-2003 з британцем Карлом Вільямсоном, а потім повторилося на Фінляндії-2006 з фіном Аско Сайраненом…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Twitter (Jari-Matti Latvala)

10-02-2020 7719
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца