Перший тріумф Holden

Політика активного розвитку категорій AP4 (азіатсько-тихоокеанський аналог класів Maxi Rally Turbo і R4) і Proto в новозеландських ралі вже приносить наочний результат – в минулому році чемпіоном Нової Зеландії став Ендрю Хоуксвуд на Mazda 2 AP4 (при цьому він не виграв жодного ралі), а екіпажі на автомобілях AP4 виграли половину етапів (три з шести) і забрали собі половину всіх місць на подіумі (9 з 18). Зараз більшість команд доклали максимум зусиль, щоб як слід доопрацювати свою техніку AP4/Proto і усунути всі її слабкі місця. У підсумку, в 2018 році пройшла лише половина сезону, але при цьому на подіумі встигли побувати представники відразу чотирьох різних категорій – AP4, Proto, R5 і автомобілі на базі N4… Тим більш, недавнє Lone Star Canterbury Rally обіцяло порадувати уболівальників захоплюючою боротьбою – адже цей раунд пропускав головний фаворит першості, Хейден Паддон, який готується до виступу на етапі WRC в Італії.

Інтрига стартувала майже миттєво, бо протягом чотирьох допів на позиції лідера по черзі побували три різних екіпажі – Джоша Марстона і Грега Мерфі (обидва на Holden Barina AP4) плюс Раани Хорена (Mitsubishi Lancer Evo IX). Головним героєм ралі ж став Марстон, який все ж зумів видертися нагору після жорстокого провалу на СД2, коли втратив дві хвилини і відразу впав з першого на дванадцяте місце. Після цього екіпаж на Holden Barina AP4 в подальшому виграв шість спецділянок з восьми, відіграв понад півтори хвилини відставання і на фінальному допі здобув перемогу в гонці! Відзначився і Натан Куінн, минулорічний чемпіон Австралії, який вирішив переїхати до більш «просунутої» в технічному плані серії. На попередньому етапі новозеландської першості він виступив за кермом Ford Fiesta R5 (третє місце на International Rally of Whangarei), а зараз пересів на Ford Fiesta Proto (машину Річі Далтона) і здобув новий особистий рекорд на тутешніх трасах – став другим! Здається, австралійський гість готовий стати одним з претендентів на титул віце-чемпіона… Чому саме віце-чемпіона? З простої причини – зараз багато хто (якщо не всі) пророкує чемпіонську корону Хейдену Паддону.

Lone Star Canterbury Rally
1. Марстон/Грейвз (NZ, Holden Barina AP4) 1:56.18,0
2. Куінн/Колдер (AUS/NZ, Ford Fiesta Proto) +9,9
3. Хорен/Коннор (NZ, Mitsubishi Lancer Evo IX) +13,8
4. Мерфі/Леонард (NZ, Holden Barina AP4) +55,0
5. Аргайл/Ейр (NZ, Mitsubishi Lancer Evo VIII) +2.58,0
6. Куанток/Стіл (NZ, Skoda Fabia AP4+) +3.40,3

Чемпіонат Нової Зеландії (після трьох етапів)
1. Паддон – 88
2. Хант – 70
3. Марстон – 68
4. Саммерфілд – 61
5. Куінн (AUS) – 53

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Geoff Ridder Photography

05-06-2018 1826
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца