Перед битвою в Казахстані

Можна до нескінченості сперечатися про те, чи варто було так роздувати міжнародний календар в ралі-рейдах в 2019 році (п’ять великих ралі і вісім спринтерських бах) і дробити Кубок світу на дві окремі серії – Кубок світу з ралі-рейдів і Кубок світу з бах. Але зараз, коли від «великого» Кубка світу залишилися тільки чотири етапи (в останній момент несподівано, але все ж логічно випав раунд в Туркменістані, який в минулому році в неймовірно форсованому режимі протягли в календар світової серії), доводиться визнати – зараз кожна гонка на вагу золота, бо осічку або пропущений етап вже не компенсуєш успіхами на двох-трьох бахах поспіль, як це було раніше… Ось зараз, перед третім раундом в Казахстані, на вищий титул претендують мінімум чотири екіпажі – Нассера Аль-Аттії, Стефана Петеранселя, Володимира Васільєва, Язіда Аль-Раджі. І весь цей квартет фаворитів ми побачимо на трасах Rally Kazakhstan, який досі зберігає за собою титул найдовшого етапу Кубка світу – з 27 травня по 1 червня на учасників чекають шість спецділянок та 1872,46 км бойової дистанції!

Список учасників Rally Kazakhstan зараз налічує 28 екіпажів, причому майже чверть з них (точніше, мінімум шість) є реальними претендентами на перемогу або подіум в абсолютному заліку ралі-рейду – тобто Нассер Аль-Аттія (катарець має намір взяти реванш за минулорічну поразку в Кубку світу), Стефан Петерансель (здається, легендарний француз все ж прагне ліквідувати прогалину в своєму фантастичному послужному списку і нарешті виграти Кубок світу), Володимир Васільєв, Язід Аль-Раджі, Бернхард тен Брінке та Якуб Пшигоньскі (поляк в цьому році весь час колекціонує неприємності, але намагається якось перервати свою «чорну смугу»). У «другій лінії» можна побачити Мірослава Заплетала, Юрія Сазонова (обидва на Hummer H3 Evo), Андрія Череднікова (Ford F-150 Evo), Бориса Гарафуліка, Дениса Кротова (обидва на Mini JCW Rally)… Поки що найбільший інтерес з цього переліку викликає той факт, що Петерансель стартує на Mini JCW Buggy – зміна техніки сталася після того, як він виграв Abu Dhabi Desert Challenge за кермом Mini JCW Rally.

Заінтригувала поява туркменського екіпажу Гурбанберди Данатарова на черговому Mini JCW Rally – відразу згадалося, як в минулому році Ходжагули Аннамаммедов на цій техніці фінішував на подіумі кандидатського Turkmen Desert Race. Подивимося, що вийде у туркмен (ще два екіпажі з цієї країни заявлені в «серійній» групі Т2) на зарубіжних ралі… До речі, список учасників в черговий раз підтвердив той факт, що група Т2 зараз стрімко втрачає свої позиції і буквально «вимирає» природним шляхом – присутні тільки чотири екіпажі на серійних автомобілях (два з Туркменістану, по одному з Катару та Казахстану). Зате легкі багі групи Т3 (вони ж SSV/UTV) потроху заповнюють ту нішу, яку раніше займали Т2 – ця техніка суттєво дешевша навіть за цивільні Toyota Landcruiser і Nissan Patrol, але за швидкістю як мінімум не поступається ним. Отже, в цій категорії можна нарахувати мінімум вісім екіпажів на чолі з фаворитом, бразильцем Рейналду Варелою – зараз він не тільки лідирує в Кубку світу в заліку Т3, а ще й примудрився вибратися на третє місце в абсолюті!

Кубок світу з ралі-рейдів (після двох етапів)
1-2. Аль-Аттія (Q) – 30
1-2. Петерансель (F) – 30
3. Варела (BR) – 26
4. Васільєв (RUS) – 24
5-6. Аль-Кассімі (UAE) – 21
5-6. Аль-Раджі (SA) – 21

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Overdrive Racing, X-raid, South Racing Can-Am

26-05-2019 2465
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца