П’єр Будар: це неприйнятно

Залучення Себастьяна Ож’є у Citroen коштувало П’єру Будару величезних зусиль – не дивлячись на те, що слідом за Себом в команду традиційно прийшов і Red Bull, фінансове навантаження на французів сильно зросло, і їм довелося відмовитися навіть від епізодичних стартів третього автомобіля. У порівнянні з провальним минулим сезоном зараз команда, безумовно, домоглася набагато більшого, але якщо порівняти з 2017 роком, то побачимо, що тоді Кріс Мік здобув дві перемоги в 13 гонках проти трьох перемог в 13 гонках у Ож’є в сезоні 2019. У будь-якому випадку , П’єр Будар не може бути задоволений результатами сезону, що минає незалежно від того, як пройде гонка в Австралії.

Вирішальним етапом першості стало RallyRACC Catalunya, і якщо представники Hyundai Motorsport і Toyota Gazoo Racing боролися аж до самого фінішу, то лідер Citroen вже на другій спецділянці вилетів з числа претендентів на титул через проблеми з гідропідсилювачем. А трохи пізніше, на п’ятому допі, зійшов через проблеми з двигуном другий пілот Citroen, продемонструвавши, що команда явно не дотягує до чемпіонського рівня.

П’єр Будар: «Це було зовсім не те, на що ми розраховували. Дуже і дуже поганий результат. Нам дуже шкода, що не вдалося боротися за титул протягом всієї гонки. Ми зіткнулися з деякими технічними проблемами, які з самого старту вивели Себа з боротьби. І це не те, заради чого ми присутні в ралі. Ми повинні боротися на кожному етапі, а то, що сталося зараз – неприйнятно. Якщо в наступному сезоні ми хочемо боротися за титул, то нам потрібно працювати і знайти спосіб вирішити всі наші проблеми. У нас багато нових розробок і є деякі нові компоненти для Rallye Monte-Carlo. Дещо ми збираємося використовувати вже в цьому сезоні, щоб бути впевненими, що в 2020 році все буде на кращому рівні».

Що стосується проблеми, яка коштувала Ож’є гонки в Іспанії, то тут керівник команди поки сам не знає її причини: «Проблема для Себастьяна полягала в пошкодженні трубки гідравлічної системи, через що рідина просто витікала. Ми не знаємо причину, йде розслідування. Це не було наслідком удару, і нам неясно, як це сталося, оскільки подібного ніколи раніше не траплялося. Це дуже проста трубка, яку ми використовували і використовуємо на всіх автомобілях протягом багатьох років без якихось особливих проблем. Трубки ніщо не торкалось. То ж нам потрібно вивчити цю ситуацію».

31-10-2019 6853
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца