П’єр Будар: Мік був некерований і їздив по старій стенограмі

В інтерв’ю виданню autosport.com керівник Citroen Racing П’єр Будар досить відверто пояснив, чому саме було прийнято рішення про розрив команди з Крісом Міком. Не часто доводиться бачити, як у вищому світі автоспорту топ-персони виносять сміття з хати, і тим цікавіша позиція Будара.

П’єр Будар: «Я відповідаю, в тому числі, і за безпеку. Якщо говорити про Португалію, де автомобіль ідеально підходив для пілота, можна згадати про те, що сказав на цьому ралі Кріс Мік: «Стенограма повинна бути досконалою, це та ж стенограма, яку ми використовували на цьому допі в попередні роки». Я думаю, це був як мінімум третій раз, коли вони виїжджали на спецділянку, не вносячи змін до стенограми. Ви не відчуваєте тиску, оскільки у вас гарна стартова позиція, вам не потрібно чистити дорогу, а ваша позиція в загальному заліку не змушує вас ризикувати. Ви можете просто їхати безпечно. Але ми знаємо, яким був результат. І він говорить про те, що ситуація була не під контролем».

На питання про те, які ще аварії ставили під сумнів безпеку Кріса Міка і його штурмана, Будар відповів: «Думаю, ви краще за мене знаєте результати гонок з того моменту, як Кріс Мік став виступати за Citroen. Якщо ми подивимося хоча б на сезони 2017 і 2018, то є кілька прикладів величезних помилок Кріса, коли він не відчував жодного тиску і не мав жодних причин для ризику».

У той же час Будар відкидає звинувачення в тому, що в аваріях винна і непередбачуваність в поведінці Citroen C3 WRC: «Ви ж розумієте, що автомобіль, який дозволяє вигравати, не такий вже й поганий. Він (Кріс Мік) виграв в Іспанії, де гонка йшла і на асфальті, і на гравії, він зміг виграти в Мексиці, хоча там йому дуже пощастило. В цьому році в Мексиці він йшов другим і не відчував навіть найменшого тиску, маючи велику перевагу. Не було ніяких причин для тієї помилки, яку він зробив (нагадаємо, що Кріс вилетів в повороті і повернувся на трасу завдяки допомозі вболівальників). У будь-якому випадку, потрібно вміти їздити і на не ідеальному автомобілі. І ви, як водій, маєте подбати про те, щоб цей автомобіль залишався на дорозі хоча б тоді, коли ви не відчуваєте тиску».

За визнанням шефа Citroen Racing відставка Міка обговорювалася з понеділка по четвер і це питання вирішувалося такими високими персонами, як керівник PSA Карлос Таварес і генеральний директор Citroen Лінда Джексон. Міку ж про це повідомив телефоном сам Будар незадовго до виходу прес-релізу.

П’єр Будар: «Ми все зробили коректно. З Крісом я поговорив до того, як ми оголосили про його відставку. Я розумію, що йому важко прийняти це рішення, і я розумію, що він злиться. Але я маю сказати, що по-людськи дуже ціную Кріса і Пола. Вони дійсно хороші хлопці. Я знаю, що зараз ми можемо побачити деякі речі в пресі, але я хочу сказати, що я не відчуваю задоволення від ситуації, що склалася. Я по-справжньому ціную цих хлопців».

26-05-2018 9035
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца