Остберг: тренування і очікування шансу

Зазвичай, ралійний чемпіонат Норвегії дуже швидко набирає хід і встигає до кінця зими «відпрацювати» майже половину запланованих етапів. Не стане винятком і сезон 2018 року – три етапи з шести відбудуться протягом п’яти тижнів (з середини січня до кінця лютого). У підсумку, в минулі вихідні пройшов другий етап норвезької першості – відоме KNA Rally Finnskog, яке часто розглядали як першокласну тренувальну гонку перед шведським етапом WRC (норвезьке ралі проходить в Конгсвінгері, тобто приблизно в 100-120 км від Карлстад, де базується Rally Sweden). Правда, цього разу учасники чемпіонату світу не особливо рвалися в Конгсвінгер – лише троє (Мадс Остберг, Хеннінг Сольберг і Оле Крістіан Вейбю) планували через пару тижнів відправитися також до Швеції. Всі інші замкнулися виключно на своїх «домашніх справах»…

На відміну від попереднього старту в Норвегії (на Sigdalsrally), Остберг цього разу майже спокійно виграв сім допів з восьми і вже всьоме виграв KNA Rally Finnskog (поліпшивши свій абсолютний рекорд за кількістю перемог в цьому ралі). Словосполучення «майже спокійно» в даному випадку використане не випадково – спочатку були повідомлення, що Мадс на Ford Fiesta WRC’17 примудрився двічі зробити фальстарт, набрав 70 секунд штрафу і був близький до поразки від Вейбю на Skoda Fabia R5. Але потім штрафні часи дуже швидко зникли з протоколів – сложе, судді визнали кепську роботу систем хронометражу і фіксації фальстартів. Після цього успіху Остберг вирушив на тести нового для себе автомобіля Citroen C3 WRC, на якому норвежець виступить в Швеції в якості третього номера Citroen Racing (команда потребувала пілота-скандинава). Хто знає – раптом Мадсу вдасться показати високий результат і нагадати про себе як про гравця вищої ліги?

Всі інші події на трасі KNA Rally Finnskog були великою хаотичною «розборку» за спиною Остберга. Що варто згадати? Оле Крістіан Вейбю чудово потренувався перед майбутнім виступом у складі Skoda Motorsport – став другим в абсолюті і здобув перемогу в заліку чемпіонату Норвегії. Андерс Грьондаль націлився на черговий вищий титул – два поспіль подіуми дозволили йому стати лідером національної першості в дивізіоні 4WD. Маріус Осен запоров свою другу поспіль гонку і досі не набрав жодного очка. Хеннінгу Сольбергу і його сину Оскару також не вдалося фінішувати – у Сольберга-старшого «посипалися» гальма на Mitsubishi Lancer Evo 6.5, а молодший вилетів з траси. На передостанній спецділянці за межами траси опинився також Микола Грязін, який в той момент йшов третім в абсолюті… Зате цікаво було побачити на сьомому місці Бернта Коллевольда на раритетній Toyota Celica GT-Four ST205 – саме на цьому автомобілі Петтер Сольберг двадцять років тому, в 1998 році, виграв Rally Finnskog, а ще через кілька місяців став чемпіоном Норвегії.

KNA Rally Finnskog
1. Остберг/Еріксен (N, Ford Fiesta RS WRC’17) 1:04.01,6
2. Вейбю/Скьярмоен (N, Skoda Fabia R5) +1.17,6
3. Грьондаль/Ейлертсен (N, Ford Fiesta R5) +2.53,8
4. Рьоед/Санде (N, Ford Fiesta R5) +7.21,1
5. Нюгард/Еріксен (N, Subaru Impreza WRX STI) +8.27,3
6. Педерсен/Клеметсдаль (N, Subaru Impreza WRX STI) +8.48,9

Чемпіонат Норвегії (після двох етапів)
1. Грьондаль – 53
2. Нюгард – 38
3. Рьоед – 36

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Adapta Motorsport, facebook.com/MadsOstbergRally

06-02-2018 4220
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца