Обговорення формату Rally Finland

Навіть з урахуванням офіційного скасування етапу в Португалії, організаторам світової першості необхідно прийняти низку непростих рішень, щоб втиснути до календаря відкладені гонки в Аргентині та Італії. Варіант, про який Ів Маттон говорив раніше – це скорочення гоночного уікенду до дводенного формату, проте організатори не дуже бажають йти на такі жертви. Зазвичай понеділок, вівторок і середа зайняті адміністративними перевірками та ознайомленням із трасою, а з четверга по неділю проходить гонка. Скорочення гоночної дистанції, звісно, дозволить скоротити час і на ознайомлення, то ж цей варіант дійсно міг би врятувати ситуацію.

При цьому, однак, під удар потраплять ті етапи, які залежать від продажу квитків для глядачів, а це гонки в Німеччині, Уельсі і, в першу чергу, – у Фінляндії. Саме у Фінляндії, до речі, не так давно проводилися етапи, що стартували в четвер удень і фінішували в суботу.


Кай Таркіайнен, директор фінського етапу чемпіонату світу з ралі: «Коли ми починали гонку в четвер вдень і проводили повноцінні гоночні п’ятницю і суботу, це було досить непоганою схемою. Але, так само, як і мої колеги, я вважаю, що проведення етапу в суботу та неділю зробить вельми непростим отримання необхідного доходу без суттєвого урізання витрат на проведення гонки. Ми могли б скоротити кількість необхідних для проведення гонки днів, щільніше зайнявши середу. В даний час правила кажуть, що в середу пілоти мають бути вільними о 5 годині вечора для участі в рекламних заходах.

Якщо починати гоночний день о сьомій ранку, закінчуючи його в сьомій-восьмій вечора, ми могли б вирішити поставлені завдання – на щастя, довгий світловий день у Фінляндії це дозволяє».

02-05-2020 7404
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца