Новинка та конфуз від Hyundai Motorsport

Процес оновлення техніки класу R5 і її перетворення в нову категорію Rally2 триває – після Skoda Motorsport (яка плавно перейменувала свою нову Skoda Fabia R5 evo у Skoda Fabia Rally2 evo) та M-Sport (здійснив таку ж процедуру зі своїм новим Ford Fiesta R5 MkII, перетворивши його в Ford Fiesta Rally2) прийшла черга Hyundai Motorsport. Правда, в Альценау не стали «хімічити» з позначеннями своєї техніки, а відразу ж позиціювали свою нову ралійну машину як Rally2 – якраз 21 жовтня публіці показали «спадкоємця» R5, який з народження отримав позначення Hyundai i20 N Rally2. Як було відзначено у пресрелізі Hyundai Motorsport, роботи над новим ралійним автомобілем розпочалися в січні 2020 року, а повноцінні випробування ходового прототипу очікуються вже найближчими днями – очікується, що Hyundai i20 N Rally2 повинен отримати міжнародну омологацию до літа 2021 року, після чого негайно розпочнуться постачання цього автомобіля всім клієнтам. Фактично, було тільки одне питання – це глибока модернізація поточного R5 чи все ж зовсім нова машина?

Згідно з наданою інформацією (чесно кажучи, її було зовсім небагато), новий Hyundai i20 N Rally2 повністю розроблений з нуля на базі моделі i20 третього покоління – точніше, на базі її спортивної версії під індексом i20 N. У Hyundai Motorsport вже відзначили, що новий Rally2 не має майже нічого спільного з попередником R5 – хіба що за винятком коробки передач. Конструкція була оновлена повністю, включаючи навіть двигун – тобто варіанти «оновлення» нинішніх Hyundai i20 R5 до рівня Rally2 навряд чи можливі… Отже, зараз ми стаємо свідками серйозного «розшарування» в ніші R5/Rally2 – Skoda Motorsport, M-Sport і Hyundai Motorsport вже переходять на Rally2. А чого чекати від їх традиційних суперників? Проект Peugeot 208 T16 виявився не надто успішним і його фактично закрили понад два роки тому. Залишаються ще Citroen C3 R5 та VW Polo GTI R5 – їх залишать під старими індексами R5, перейменують на Rally2 (відповідно до нової «моди») чи все ж у найближчі пару років запропонують нове покоління? Хоча, напевно, на німецьку марку розраховувати не варто – у Volkswagen Motorsport не раз натякали, що планують зосередитися на інших спортивних проектах…

Правда, все частіше виникає питання – як у Hyundai Motorsport збираються покращувати контроль якості своєї продукції? Адже команда з Альценау за останні роки не раз була покарана за невідповідність своїх машин омологаційним документам – згадаємо недавню історію на сардинському етапі WRC зі залегким підрамником на Hyundai i20 Coupe WRC Даніеля Сордо. А щоб мало не здалося, лише пару днів тому (як раз до презентації нового Rally2) наспів новий конфуз – вже за підсумками Rally Fafe Montelongo, етапу ERC. Як з’ясувалося, на Hyundai i20 R5 Івана Ареса (став третім в ралі та другим у заліку ERC) виявили, що у трьох дверях зі чотирьох спеціальний наповнювач (додатковий елемент захисту екіпажу у випадку бокового удару) не відповідав омологаційним вимогам. На щастя, Hyundai Ares Racing Team надала документи, що всі ці компоненти були закуплені у Hyundai Motorsport, тому відбулася лише доганою. Зате в Альценау мусять знову відкривати свій гаманець – штраф 60 тисяч євро (30 тисяч будуть сплачені негайно, решта у випадку нового порушення до кінця 2021 року). При цьому судді відкрито вказали, що у Hyundai чималі проблеми з контролем якості …

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, autosport.pt

21-10-2020 10128
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца