Новини з ERC та APRC

На недавньому засіданні FIA World Motor Sport Council в Санкт-Петербурзі були остаточно затверджені всі календарі міжнародних серій плюс цілий ряд змін в їх регламентах (наприклад, нарешті стали відомі основні вимоги для учасників WRC-2 Pro і WRC-2). Але можна виділити чимало інших і досить цікавих подробиць – наприклад, заінтригували деякі зміни в ERC і APRC. Азіатсько-тихоокеанський чемпіонат трохи здивував тим, що запропонував розширений календар – якщо в 2018 році відбулися тільки п’ять етапів серії, то в наступному сезоні заплановано вже сім раундів (навіть незважаючи на те, що через фінансові проблеми «випала» гонка в Австралії)! По-перше, в FIA APRC повертаються Індія (пропустила сезон в 2018 році) і Індонезія (тримала паузу аж з 2009 року). По-друге, Нова Зеландія несподівано висловила готовність прийняти протягом трьох тижнів відразу два поспіль етапи FIA Asia-Pacific Rally Championship – Rally of Otago та Rally of Whangarei!

В чемпіонаті Європи теж сталося чимало змін. Перш за все, був затверджений календар серії на 2019 рік, в якому відбулися одночасно кілька суттєвих перестановок: вилетіло грецьке Acropolis Rally (на зміну йому швидко прийшло угорське Rally Hungary, яке закриватиме сезон в ERC); Латвія і Польща «переїхали» з осені на кінець весни і літо; Кіпр вирушив в протилежному напрямку (тобто «перемістився» з червня на вересень). Крім того, в FIA були перейменовані обидва юніорських чемпіонати Європи – ERC Junior U28 (для учасників на техніці R5) отримав нову назву FIA ERC-1 Junior Championship, а «молодший» ERC Junior U27 (техніка R2) перетворився на FIA ERC-3 Junior Championship. Таким чином, в назвах молодіжних чемпіонатів прив’язка тепер робиться не до віку учасників, а до тієї чи іншої категорії ралійної техніки. Але з усіх європейських змін найбільше зацікавила реформа дивізіону ERC-2, який вирішили більше не обмежувати рамками «серійного» класу RN4 – тепер в цій категорії з 2019 року змагатимуться екіпажі на техніці RN4, R-GT і R4. Теоретично, цей крок повинен створити хоч якийсь попит на ралійні автомобілі нової категорії R4… Чи щось вийде?

Календар FIA Asia-Pacific Rally Championship
12-14.04 – Rally of Otago, Нова Зеландія (Pacific Cup)
03-05.05 – Rally of Whangarei, Нова Зеландія (Pacific Cup)
06-07.07 – Rally of Medan, Індонезія (Pacific Cup)
03-04.08 – Rally of Johor, Малайзія (Asia Cup)
20-22.09 – Rally Hokkaido, Японія (Asia Cup)
26-27.10 – China Rally Longyou, Китай (Asia Cup)
07-08.12 – India Rally, Індія

Календар FIA European Rally Championship
21-23.03 – Azores Airlines Rallye, Португалія (ERC Junior)
02-04.05 – Rally Islas Canarias, Іспанія (ERC Junior)
24-26.05 – Rally Liepāja, Латвія (ERC Junior)
28-30.06 – Rajd Polski, Польща (ERC Junior)
19-21.07 – Rally di Roma Capitale, Італія (ERC Junior)
16-18.08 – Barum Czech Rally Zlín, Чехія (ERC Junior)
27-29.09 – Cyprus Rally, Кіпр
08-10.11 – Rally Hungary, Угорщина

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото APRC.tv, Ліна Арнаутова

07-12-2018 18041
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца