Новини ERC: плани та наміри

Коронавірусна криза 2020-2021 років у міжнародних ралі, як не дивно, часом навіть приносила певну користь – коли традиційний формат WRC і ERC (з майже незмінним переліком одних й тих же змагань) почав стрімко розвалюватися, у багатьох організаторів з’явилася нагода щось змінити. Досить згадати, як стрімко увірвалися до чемпіонату світу нові раунди в Естонії, Монці чи Лапландії… В європейській першості теж намітилися схожі зміни – минулого року португальці виставили резервний етап ERC, асфальтове Rally Fafe Montelongo, зараз намагаються реалізувати проект гравійного Rally Serras de Fafe e Felgueiras. Схожі ідеї виникли також в Іспанії, де з’явилися певні натяки на спробу відійти від звичного шаблону «Іспанський етап ERC – це тільки асфальт на Канарах!» Принаймні, недавно організатори гравійного Rallye Terra da Auga в Галісії (раніше воно носило назви Rallye Concello de Curtis – La Coruña і Rallye Terras do Mandeo) оголосили про бажання отримати статус етапу ERC. Уже в червні ралі (третій раунд Súper Campeonato de España de Rally) планують провести з урахуванням усіх основних вимог до змагань подібного рівня, будуть також запрошені спостерігачі від FIA.

Окремою темою стали новини про відомий Rajd Polski (18-20 червня), який повинен якраз відкрити сезон в ERC-2021. Поляки вирішили нагадати всім, що їх змагання є одним з найстаріших ралі у світі й цього року відсвяткує свій сторічний ювілей! Відповідно, вся програма 77. Rajd Polski була розроблена з урахуванням цієї обставини. В цілому, велика частина маршруту прокладена біля Мазурських озер, де ралі базується вже з 2005 року… Проте, на відміну від минулих років, фінальний день повністю змінений – після ранкової секції (два проїзду двох мазурських спецділянок) учасники вирушать до Варшави, де відбудеться фінальний міні-доп на вулицях столиці (містить в собі фрагмент популярного допа Karowa, який багато років завершує програму Rajd Barbórka). У підсумку внаслідок вояжу до Варшави різко збільшиться загальна дистанція головного польського ралі – до 200 км спецділянок додадуться ще майже 670 км дорожніх секцій (в сумі 870 км). Для порівняння, останнім часом співвідношення бойової дистанції та переїздів між спецділянками на Rajd Polski зазвичай виглядало наступним чином – приблизно 200-215 км СД плюс десь 450-460 км дорожніх секцій…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото momentogp.com, Maciej Niechwiadowicz

08-05-2021 10672
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца