Нові варіанти для Ож’є?

Ще кілька тижнів тому ситуація на ринку пілотів в ралійному чемпіонаті світу здавалася очевидною – хоч Отт Тянак досі не підписав новий контракт з Toyota Gazoo Racing (і тим самим на якийсь час «заморозив» майже всі переходи між командами на 2020 рік), мало хто сумнівався, що обидві сторони дійдуть згоди й нарешті «розблокують» ринок. Однак недавня хвиля повідомлень (хоч і не отримала досі офіційного підтвердження) про майбутній перехід естонця до Hyundai Motorsport змусила замислитися над іншими варіантами складів у всіх інших командах… Наприклад, на кого буде робити ставку Toyota Gazoo Racing у випадку відходу Тянака? Очевидно, що гіпотетичний варіант складу з Кріса Міка, Ярі-Матті Латвали та Калле Рованпері виглядає не надто стабільним. Якщо Отт Тянак дійсно переходить в Hyundai Motorsport, то в складі Toyota Gazoo Racing однозначно відкривається як мінімум одне насправді привабливе місце, на якому дуже хотілося б побачити пілота вищого класу. Але кого саме? З вільних агентів начебто є тільки Андреас Міккельсен та Крейг Брін…

У цій ситуації в якийсь момент спалахнули дивні чутки про те, що Себастьян Ож’є може по завершенні сезону покинути Citroen Racing – адже французька команда, попри низку окремих успіхів, в цьому році була не в стані поборотися в Кубку виробників (двох екіпажів для досягнення цієї мети замало), а Ож’є кілька днів тому програв битву за чемпіонський титул (всупереч всім спробам модернізації, Citroen C3 WRC все одно поступається Toyota Yaris WRC або Hyundai i20 Coupe WRC). І всі майже відразу згадали про те, що в Ож’є контракт підписаний в форматі 1+1, тобто теоретично обидві сторони можуть відмовитися від продовження угоди на наступний рік… Не дивно, що миттєво народилася наступна приваблива версія – француз міг би замінити Отта Тянака в складі Toyota Gazoo Racing, тобто один чемпіон світу прийшов би на місце іншого. Ось тільки деякі ЗМІ стверджують, що в контракті у Себастьяна є непростий пункт, який не дозволяє йому у випадку дострокового відходу з Citroen виступити в будь-якій іншій команді WRC в 2020 році… Якщо це так, то у шестиразового чемпіона світу вибір невеликий – або відставка на рік раніше, або ще один сезон в Citroen.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото motorsportweek.com, Sophie Graillon

31-10-2019 8566
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца