Нові плани MRF Tyres

Попри монополію Pirelli в WRC, отриману італійськими шинниками якраз починаючи зі 2021 року, боротьба шинних компаній на ралійному ринку триває – просто перемістилася на інші рівні (в першу чергу, це ERC і деякі національні чемпіонати)… Якщо присутність Michelin у ралі завжди була звичним явищем, то регулярні спроби індійської компанії MRF Tyres пробитися на міжнародну (в першу чергу, на європейську) арену дійсно інтригують … Минулого року з’явилася фірмова Team MRF Tyres, чиї кольори захищали Крейг Брін за кермом напівзаводського Hyundai i20 R5 й Еміль Ліндхольм на Skoda Fabia Rally2 evo – повноцінна програма в ERC (п’ять стартів ірландця та чотири фіна) плюс окремі виступи на фінських та італійських ралі. І якщо Брін зараз остаточно зосередився на своїй основній роботі в складі Hyundai Motorsport, то для Ліндхольма цього року вже запланована програма стартів з шинами MRF Tyres у фінському чемпіонаті – в січні він уже з’явився на Arctic Lapland Rally (шосте місце), а в ці вихідні (6 березня) виступить у Коуволі на SM OK Auto-Ralli.

Однак індійські шинники не збираються обмежуватися скандинавською програмою – останніми днями вони вже встигли оголосити відразу про дві програми, тісно пов’язаних з Італією. По-перше, MRF Tyres підписали контракт зі відомим 55-річним ветераном Паоло Андреуччі (рекордсмен с 11 титулами чемпіона Італії), який стане провідним пілотом цієї шинної марки й отримає повний сезон у Campionato Italiano Rally Terra (за кермом Citroen C3 Rally2). По-друге, MRF Tyres аж ніяк не збирається залишати чемпіонат Європи – цього року вона зробить ставку на 34-річного італійця Сімоне Кампеделлі, який стартуватиме на VW Polo GTI R5. Міжнародний досвід у нього є (19 стартів у WRC, включаючи заліки P-WRC і Citroen Top Driver), проте в ERC він з’являвся нечасто, лише на окремих домашніх етапах. У 2021 році для нього заплановані чотири старти на гравійних етапах чемпіонату Європи – у Португалії (на Азорах і в Фафі), Польщі та Латвії. Трохи дивує, що зараз у MRF такий «вузький» діапазон інтересів – гравійні етапи ERC, Фінляндія, гравійний чемпіонат Італії … Цікаво, цього року вони розширять свою програму на якісь асфальтові ралі чи поки не поспішатимуть?

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото MRF Tyres

06-03-2021 30924
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца