Нова зброя від Porsche?

Цікаво спостерігати за тим, як періодично змінюється ситуація в категорії R-GT. Свого часу, коли в деяких національних чемпіонатах (в Німеччині, Іспанії, Франції) з’явився високий попит на ралійні машини категорії GT, в FIA ризикнули затвердити окремий клас для потужної задньопривідної техніки і основні вимоги до цих автомобілів. Відтоді минуло майже сім років, але процес досі йде в якомусь «замороженому» темпі – невеликі спалахи і спади чергуються з досить тривалими періодами застою. Проект Lotus Exige R-GT помер майже відразу після свого народження (якраз шість років тому), попит на різні варіації Porsche 996/997 GT3 був не надто великим, але досить стійким… Зараз трохи пожвавив картину прихід італійців зі своїм Abarth 124 R-GT – машини хоч і не були найпотужнішими, але все одно демонстрували дуже непогану швидкість. За великим рахунком, при впровадженні класу R-GT мав місце тільки один мінус – майже всі готували свої машини категорії GT виключно для асфальтових ралі. Спроб вийти з гравійної версією такої техніки майже не було…

Здавалося, на цьому рівні все «заморозилося» – частина ентузіастів своїми силами готує Porsche 997 GT3, на яких виступають в серії FIA R-GT Cup (позаду вже два сезони, в 2015 та 2017 роках), а деякі почали купувати у італійців легкі Abarth 124 R-GT класичної схеми (двигун попереду, привід на задні колеса). Але зараз, схоже, очікується черговий сплеск пожвавлення «GT-шності» – німецький портал Rallye Magazin раптово повідомив, що в Porsche зараз тривають роботи над новим ралійним автомобілем, Porsche Cayman класу R-GT! Будь-яких даних поки що мінімум – відомо тільки, що машина оснащена 3,6-літровим двигуном-боксером (6 циліндрів, 365 к.с.). Її прем’єра має відбутися через півтора місяці на ADAC Rallye Deutschland, німецькому етапі WRC, пілотом стане знаменитий француз Ромен Дюма (дві перемоги на «24 годинах Ле-Ману», чотири перемоги на «24 годинах Нюрбургринга”, перемога в FIA R-GT Cup 2017 року, чотири тріумфи на Pikes Peak International Hill Climb плюс абсолютний рекорд цієї легендарної гірської гонки). Але не дуже зрозуміло, в якій саме ролі виступить новий Porsche Cayman R-GT – чи то в якості «нульового» автомобіля, то чи вже як учасник гонки (в цьому випадку машина вже найближчим часом повинна отримати міжнародну омологацію FIA).

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Rallye Magazin, Joaquim Oliviera

06-07-2018 4310
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца