Норвезький «полігон»

За традицією, перші етапи чемпіонату Норвегії (і частково шведської першості) негайно перетворюються на чималу тренувальну програму перед Rally Sweden – звичайно, в першу чергу, для учасників чемпіонату світу в заліку WRC-2. Не стало винятком і норвезьке Sigdalsrally – в стартовому списку ралі можна було нарахувати мінімум чотирьох майбутніх представників WRC-2 і WRC-2 Pro на лютневому Rally Sweden. Цей квартет склали Мадс Остберг (для нього був запланований виступ на N-груповій Subaru Impreza WRX STI, бо його Citroen C3 R5 буде готовий тільки за пару тижнів), Хеннінг Сольберг, Оле Хрістіан Вейбі (вперше спробує в справі новий для себе Volkswagen Polo GTI R5) і Микола Грязін (остаточно вирішив переключитися з ERC на WRC-2). Але відразу ж з’ясувалося, що Остберг дуже швидко вибув з гри – ще по дорозі на старт першого допу Sigdalsrally виявився витік палива з бензобака Subaru. На цьому його домашній виступ і завершився…

Вже на перших спецділянках всім без винятку довелося наочно переконатися, що «міжнародники» (тобто тріо Хеннінга Сольберга, Оле Хрістіана Вейбю і Миколи Грязіна) за своєю швидкістю набагато перевершують усіх інших учасників першості Норвегії – наприклад, діючий чемпіон Андерс Грьондаль не зміг пробитися в Топ-3 абсолюту (четвертий, з відставанням більше двох хвилин), Франк Торе Ларсен на СД1 програв аж два десятки секунд, а на наступному допі взагалі зійшов… У підсумку, всю гонку умови диктував Грязін (виграв сім СД з восьми), який більш ніж на півхвилини відірвався від Хеннінга Сольберга і став лише другим в історії гонки іноземцем, який спромігся виграти Sigdalsrally – до того подібне досягнення вдалося лише шведу Пер-Гуннару Андерссону ще в 2009 році. Трохи здивував не надто впевнений виступ Оле Хрістіана Вейбю – лише третє місце, причому відставання склало більше хвилини на дистанції в 90 км. Подібний результат цілком можна списати на те, що норвежець вперше пілотував VW Polo GTI R5 і ще не «розкуштував» весь його потенціал (плюс ще й новий штурман). Цікаво, як складуться для нього наступні старти, в Монте-Карло і на Rally Hadeland?

Sigdalsrally
1. Грязін/Федоров (RUS, Skoda Fabia R5) 51.01,8
2. Сольберг Х./Майнор (N/A, Skoda Fabia R5) +34,2
3. Вейбю/Андерссон (N/S, Volkswagen Polo GTI R5) +1.04,2
4. Грьондаль/Фуглеруд (N, Ford Fiesta R5) +2.17,8
5. Йонсрьод/Борге (N, Ford Fiesta R5) +3.31,9
6. Снартемо/Стулен (N, Skoda Fabia R5) +3.41,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Per-Eivind Photography, Facebook (Ole Christian Veiby)

22-01-2019 16035
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца