Neste Oil Rally Finland, WRC-2: крах Skoda Motorsport

Сьогодні всі стали свідками того, як навіть найуспішніша гонка в одну мить може перетворитися на справжній кошмар і поховати всі шанси на великий успіх… Саме в такій ситуації раптом опинилася Skoda Motorsport, яка ризикнула виставити в основному складі лише двох юніорів, фіна Калле Рованперю і норвежця Оле Хрістіана Вейбю. Майже всю суботу для них все складалося якнайкращим чином – Калле ефектно виграв п’ять допів з шести і довів свій відрив майже до хвилини, а Оле Хрістіан вперто «видряпував» третє місце у Ярі Хуттунена (Hyundai Motorsport), в чому й досяг було успіху. Але передостання спецділянка сьогоднішнього дня за пару хвилин поховала всі переможні амбіції млада-болеславців – Вейбю вилетів з траси і дуже серйозно пошкодив машину, а у Рованпері буквально рознесло вщент підвіску переднього лівого колеса (на повній швидкості пружина амортизатора просто вилетіла крізь капот)… Більш жорстокого провалу вигадати майже неможливо!

Скоріш за все, Оле Хрістіан вже не зможе повернутися завтра в гонку – є підозра, що в його Skoda Fabia R5 каркас безпеки отримав пошкодження. Калле ж все ще намагається впоратися з цим лихом – екіпаж встиг якимось чином підремонтувати підвіску (навіть без запізнення на старт), проїхав фінальну спецділянку дня, втратив ще три хвилини і «відкотився» на четверте місце… Але тепер для нього найважче ще попереду – щоб нарешті завершити день і зберегти місце в Топ-5, Рованперя мусить дістатися до сервісу і поставити машину в закритий парк. І це при тому, що до Ювяскюля – ще 86 км дорожньої секції, які треба якось проїхати (бажано, без штрафів за запізнення і не привернути уваги дорожньої поліції). Чекаємо, що з цього вийде… А новим лідером став Еерік Пієтарінен (Skoda Fabia R5), який відірвався майже на 40 секунд від Ярі Хуттунена (Hyundai i20 R5). На третю позицію майже непомітно пробрався британець Гас Грінсміт, який цього року майже всього досягає завдяки своєму терпінню – його стабільність і акуратність на трасі просто вражають.

Становище після СД19 (залік WRC-2)
1. Пієтарінен/Райтанен (FIN, Skoda Fabia R5) 2:21.57,0
2. Хуттунен/Ліннакето (FIN, Hyundai i20 R5) +53,0
3. Грінсміт/Перрі (GB, Ford Fiseta R5) +2.25,5
4. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +3.11,5
5. Лубе/Ланде (F, Hyundai i20 R5) +3.43,3
6. Гуерра/Росада (MEX/E, Skoda Fabia R5) +10.21,4

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото ewrc-results.com, Taneli Niinimäki

28-07-2018 6927
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца