Neste Oil Rally Finland, СД8: «спринтерські» бої

Під кінець дня гонка поступово «звалюється» в спринтерський формат – все найдовші допи п’ятниці вже залишилися позаду, тепер настала черга коротших спецділянок. Спочатку йдуть два допа довжиною 12,28 і 12,33 км відповідно, потім надходить черга на ще коротший СД, який налічує 7,71 км, після чого програму дня закриває повторний проїзд міського міні-допа Harju в Ювяскюля… І, схоже, саме така швидкоплинність може стати найсерйознішим випробуванням для багатьох екіпажів – на коротких дистанціях майже неможливо відіграти якісь втрати часу, навіть найменші. Доводиться протягом всієї дистанції допу атакувати на межі можливостей і сподіватися на трохи щастя – щоб якийсь камінь посеред дороги не підвернувся або гравій не «поплив» раптом під колесами в віражі… А вже можливостей зробити помилку на такій швидкості – повно!

Події на знаменитій спецділянці Urria частково підтвердили подібні побоювання – обидва лідери гонки, Мадс Остберг і Отт Тянак, трохи збилися з темпу. Норвежець показав тільки п’ятий час, але все одно залишився на першій позиції і навіть збільшив свій відрив майже до двох секунд, оскільки естонець все ж «зловив» один невеликий і прикрий інцидент – заглух двигун в одному з поворотів… Тим часом ситуація в усьому Топ-10 починає потихеньку то загострюватися, то «остигати». По-перше, Ярі-Матті Латвала досить комфортно розташувався на третій позиції, і поступово нарощує відрив від Теему Сунінена і Хейдена Паддона. По-друге, пожвавилася ще одна «зв’язка» з екіпажів Toyota і Citroen – Крейг Брін щойно виграв доп, Есапекка Лаппі став другим, і цей фінсько-ірландський подвійний таран вже поступово підбирається до Себастьяна Ож’є! Так що французу, схоже, доведеться трохи «встати на вуха», щоб зберегти хоча б сьоме місце за підсумками дня.

Становище після СД8
1. Остберг/ Еріксен (N, Citroen C3 WRC) 53.08,0
2. Тянак/Ярвеойа (FIN, Toyota Yaris WRC) +1,9
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +20,5
4. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +25,6
5. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +30,1
6. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +47,3
7. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +53,8
8. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +58,6
9. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +1.02,0
10. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.45,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen Racing, Toyota Gazoo Racing

27-07-2018 13766
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца