Neste Oil Rally Finland, СД6: обмін ударами

Друга секція сьогоднішнього дняобіцяє стати складнішою і багатшою на події, ніж перша – бо організатори «прикрутили» до ранкової секції ще дві спецділянки, Oittila (19,34 км) і Harju (2,31 км). У підсумку, якщо вранці учасникам необхідно було за коло подолати 52,36 км, то після обіду ця дистанція відразу збільшилася до 74,01 км. Та й в роз’їздах належало «покружляти» близько шести годин з гаком… Цікаво було дізнатися, що встигнуть зробити все команди і їх провідні екіпажі під час денного сервісу, щоб хоч трохи поліпшити своє становище в гонці? В першу чергу, мова йде про Тьєррі Ньовілля і Себастьяна Ож’є – обидва лідери чемпіонату сьогодні стартували, м’яко кажучи, не надто вдало. Плюс всі чекають, яким чином все ж будуть складатися справи у Мадса Остберга, який вже встиг здивувати своєю швидкістю – збереже він такий темп?

Мало не щороку доводиться прощатися з міцним стереотипом, що на швидкісних трасах Фінляндії та чи інша стартова позиція не має особливого значення. Ось і зараз перший же погляд на результати Тьєррі Ньовілля (вирушає на спецділянку найпершим) і Себастьяна Ож’є (друга позиція на старті) переконує в протилежному – бельгієць з французом знову програли майже 15-20 секунд Отту Тянаку (тобто майже секунду на кілометрі), який продовжує наполегливо збільшувати відрив від своїх головних суперників в чемпіонаті. А в центрі уваги все частіше опиняються зовсім інші персонажі… По-перше, щосили «розважається» шалений Мадс Остберг – норвежець на Citroen C3 WRC знову виграв спецділянку і відібрав лідерство у Отта Тянака (правда, при цьому відставання естонця поки становить лише мікроскопічні 0,1 секунди). По-друге, найкращим з усіх фордовців поки що залишається Теему Сунінен – фін зараз ще трохи натиснув і стрімко вискочив на третю позицію!

Становище після СД6
1. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) 37.08,6
2. Тянак/Ярвеойа (FIN, Toyota Yaris WRC) +0,1
3. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +19,1
4. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +19,9
5. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +20,3
6. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +35,9
7. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +42,8
8. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +57,4
9. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +58,5
10. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.27,0

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen Racing, Twitter (Yle Ralliradio)

27-07-2018 9845
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца