Neste Oil Rally Finland, СД17: Остберг в небезпеці

На фініші минулої спецділянки Ярі-Матті Латвала, який виграв у Остберга три секунди, казав, що навряд чи зможе наздогнати норвежця. Тоді між ними було 17,6 секунди. Однак за результатами СУ17 це відставання зменшилася до 12,6! Якщо так піде і далі, то Мадс може не встояти під натиском Латвали. Причиною такого відставання Остберга є наявність на борту двох запасних коліс, що позначається на поведінці автомобіля і перетворюється у велику втрату часу на довгих спецділянках.

Мадс Остберг: «Це сильно впливає на керованість. Я просто не знаю, що тепер робити».

А ось намір Лаппі поборотися із Паддоном, про який він казав на фініші минулої спецділянки, знайшов підтвердження в діях: Лаппі виграв 17 доп і привіз новозеландцю 3,3 секунди. Якщо Хейдон не прискориться, то вже до кінця дня його четверта позиція виявиться під загрозою.
Другим на цьому допі фінішував Латвала, а третім – Тянак. Таким чином Toyota Gazoo Racing на другій спецділянці поспіль займає всі три перших місця.

В іншому ж ситуація не змінилася – усі, окрім Остберга, йдуть в своєму темпі і зберігають позиції.

Турнірне становище після СД17

1. Тянак/Ярвеойа (FIN, Toyota Yaris WRC) 1: 54.48,7
2. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +32,4
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +44,2
4. Паддон/Маршалл (NZ / GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.19,3
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.28,6
6. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.37,8
7. Ожьє/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +2.02,4
8. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +2.08,1
9. Брін/Мартін (IRL / GB, Citroen C3 WRC) +2.40,2
10. Нёвілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +3.23,8

28-07-2018 5419
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца