Neste Oil Rally Finland, СД15: ранок Тянака

Коли після трьох досить великих спецділянок (довжиною від 14,90 км до 23,92 км) приходить черга на доп, який налічує лише 8,95 км – в такий момент більшість ралійних вболівальників зі стажем зазвичай негайно насторожуються в очікуванні неприємностей… Аж надто багато було випадків, коли хтось із фаворитів саме в такий момент «ловив» дійсно серйозні неприємності! Тому не дивно, що від СД Tuohikotanen майже всі готові були чекати якогось чимало підступу. До речі, варто звернути увагу на одну дуже важливу деталь – фінські організатори цього року змогли так перепроектувати маршрут своєї гонки, що середня швидкість екіпажів вже помітно знизилася. Для порівняння – якщо в 2015-2017 роках переможець Neste Oil Rally Finland обов’язково долав «поперечку» середньої швидкості в 125 км/год (абсолютний рекорд належить Крісу Міку, який в 2016 році на Citroen DS3 WRC показав 126,62 км/год), то зараз Отту Тянаку навіть на набагато потужнішій, 380-сильній Toyota Yaris WRC, в великим трудом вдається тримати цей показник на позначці в 121-122 км/год…

Це дійсно кумедно, але факт залишається фактом – чи не вперше в цьому році результати Себастьяна Ож’є і Тьєррі Ньовілля не викликали ані найменшого інтересу у глядачів. Більшість вболівальників просто швидко відзначали, що француз з бельгійцем втратили ще стільки-то часу, і досі безнадійно «теліпаються» десь в кінці Топ-10 – і після цього починали з нетерпінням чекати на решту учасників. Наприклад, на Есапекку Лаппі (Toyota), який все ж встиг до фінішу секції відібрати п’яту позицію у Теему Сунінена (M-Sport) і тепер досить «кровожерно» поглядає на Хейдена Паддона (новозеландець йде четвертим в гонці, поки ще має 13,6 секунд відриву від Есапекки). Нескладно уявити, з якою порцією адреналіну Лаппі і Паддон вийдуть на старт денної секції! Всупереч усім побоюванням, якихось драматичних подій на найкоротшому допі сьогоднішнього дня не сталося – Отт Тянак спокійно і невимушено переграв всіх своїх суперників і виграв всі чотири спецділянки секції, після чого вирушив на сервіс з відривом в 23,7 секунди від Мадса Остберга… Дуже цікаво дізнатися, якої тактики буде дотримуватися естонець сьогодні після обіду – ще натисне чи перейде до позиційної гри?

Становище після СД15
1. Тянак/Ярвеойа (FIN, Toyota Yaris WRC) 1:38.54,0
2. Остберг/ Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +23,7
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +44,6
4. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.16,5
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.30,1
6. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.33,8
7. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +1.52,7
8. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +1.54,6
9. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +2.24,8
10. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +3.09,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota Gazoo Racing, Hyundai Motorsport

28-07-2018 11933
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца