Neste Oil Rally Finland, СД12: атака Тянака

На відміну від п’ятниці, суботній маршрут був досить рівномірним – чотири СД загальною довжиною 71,43 км, які потрібно проїхати двічі. Жодних додаткових «прикручених» допів, як вчора вдень. Але все одно без деяких нюансів не обійшлося – спецділянки ніби одні й ті ж, але вранці і вдень учасники їх будуть проїжджати в зовсім іншій послідовності… Якщо уважно вивчити маршрутний лист на суботу, можна побачити – перший проїзд дає послідовність спецділянок 1-2-3- 4, а при другому «заході» допи йдуть вже в порядку 4-3-1-2. Отже, суботня частина фінського етапу WRC стартувала! Питань у глядачів перед ранковою секцією було безліч. Як буде складатися битва за лідерство між Оттом Тянаком і Мадсом Остбергом? Чи зможуть прокинутися від вчорашньої тривалої «летаргії» Себастьян Ож’є з Тьєррі Ньовіллем? Як проявлять себе всі інші учасники?

Перші відповіді майже на всі питання прилетіли майже миттєво… Почався ранок з невеликого інциденту – Халід Аль-Кассимі, який відкривав трасу, вилетів з дороги і на цьому завершив сьогоднішній виступ в гонці. У підсумку, перша стартова позиція (і обов’язки чистильника «в навантаження») перейшли до Андреаса Міккельсена, який негайно почав програвати всім іншим учасникам на WRC. А результати обох лідерів чемпіонату лише змусили скрушно зітхнути – обидва на першому ж сьогоднішньому допі програли ще два десятки секунд. І якщо провал Ньовілля ще якось можна було пояснити його другою стартовою позицією, то виступ Ожье відверто бентежить – незважаючи на те, що він стартував шостим (майже ідеальний варіант), француз примудрився пропустити вперед і Елфіна Еванса, і Есапекку Лаппі… Зате Отт Тянак негайно продемонстрував всім, що нікому не збирається віддавати своє лідерство і відразу привіз мало не десяток секунд найближчим суперникам (Мадсу Остбергу і Ярі-Матті Латвалі)! А на фініші спецділянки естонець скромно повідомив, що поки що не атакував в повну силу, а просто спостерігає за темпом всіх інших…

Становище після СД12
1. Тянак/Ярвеойа (FIN, Toyota Yaris WRC) 1:15.51,3
2. Остберг/ Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +14,3
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +31,6
4. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +50,6
5. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.00,4
6. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.12,6
7. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +1.18,8
8. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +1.20,4
9. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +1.52,6
10. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.22,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota Gazoo Racing, Twitter (Sébastien Ogier)

28-07-2018 10321
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца