Neste Oil Rally Finland, пролог: битва стартувала

Вже п’ятий рік поспіль в маршруті фінського етапу WRC можна побачити міні-доп Harju, прокладений по вулицях Ювяскюля та в місцевому міському парку – причому його конфігурація майже кожного разу трохи змінюється. Цікаво, що його активно використовували протягом майже двох десятків років (в 80-90-х роках минулого сторіччя), а потім доп на цілих шістнадцять років зник з програми змагань – і повернувся лише в 2014 році (а з наступного року спецділянка постійно виконує обов’язки прологу) . У 2016-2018 роках його довжина завжди залишалася незмінною (2,31 км), але все одно кожного разу контури цієї траси в чомусь відрізнялися від торішніх – десь додали невеликий поворот, десь прибрали, десь спрямили відрізок дороги, десь пустили гонку за іншою стежкою… І ось якраз сьогодні Harju повинен був запустити новий виток битви Тьєррі Ньовілля (Hyundai Motorsport) та Себастьяна Ож’є (M-Sport Ford WRT) за чемпіонську корону…

Організатори знову запропонували досить хитромудрий порядок старту – спочатку на трасу вирушили екіпажі в зворотному порядку (починаючи з останнього стартового номера), потім прийшла черга на учасників Junior WRC і WRC-3. Але потім не стали відкладати «десерт» у вигляді заводських екіпажів на самий фінал заїздів, внаслідок чого у фіналі отримали таку послідовність – три учасники WRC-2 (Калле Рованперя, Ярі Хуттунен, Такамото Кацута), за ними «викотилася» вся дюжина заводських WRC в зворотному порядку (від Халіда Аль-Кассімі до Тьєррі Ньовілля), після чого програму прологу закрили решта півтора десятки екіпажів з WRC-2. Перший більш-менш високий результат показав якраз Калле Рованперя (Skoda Fabia R5), після чого за справу нарешті взялися заводські екіпажі на WRC, які заходилися швидко покращувати часи… Найцікавіше полягало в тому, що особливо постаралися саме лідери чемпіонату, які взяли три перших місця за підсумками прологу – кращим став Отт Тянак, за ним примчали з майже однаковим часом Тьєррі Ньовілль і Себастьян Ож’є. Завтра вже розпочинається поступовий набір швидкості – будуть 10 спецділянок і 126,37 км бойової дистанції…

Становище після СД1
1. Тянак/Ярвеойа (FIN, Toyota Yaris WRC) 1.49,2
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,7
3. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +0,8
4. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,9
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1,7
6-7. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +1,8
6-7. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +1,8
8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +2,3
9-10. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +2,6
9-10. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото mtv.fi, Twitter (Ott Tänak)

26-07-2018 12060
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца