«Неформатне» ралі в Норвегії

П’ятий раунд чемпіонату Норвегії, KNA Sommer Rally Grimstad (відбувся кілька днів тому), був зовсім не схожий на ті «традиційні» скандинавські ралі, які ми звикли бачити… А все почалося з того, що в лютому норвежцям довелося терміново скасувати третій етап першості, Numedalsrally – відлига буквально знищила трасу. У якийсь момент навіть не було сумнівів в тому, що календар норвезького чемпіонату скоротиться з шести до п’яти етапів – якоїсь рівнозначної заміни Numedalsrally не було видно. Однак в ралійному комітеті все ж знайшли вихід і поставили в календар Sommer Rally Grimstad, яке вже не раз проходило в ранзі одного з регіональних ралі – легко помітити з назви, що гонка саме літня. Але більш ретельне вивчення інформації про це змаганні насправді спантеличило – всі вже давно звикли до сталого міцного стереотипу, що всі основні ралі у Скандинавії відбуваються або на снігу і льоду, або на гравії. І тут в програмі чемпіонату раптом з’являється повністю асфальтове і дуже швидке ралі, яке трохи нагадує Каталонію! Ось так ламаються стереотипи…

Втім, ця обставина ніяк не завадила знову зустрітися на одній трасі трьом головним претендентам на вищий титул в цьому році – Оле Хрістіану Вейбю (VW Polo GTI R5), Андерсу Грьондалю (він якраз вперше стартував на новітньому Ford Fiesta R5 Mk2) і Франку Торе Ларсену (Ford Fiesta R5). Але рівної боротьби не вийшло – Вейбю виявився набагато швидшим за своїх суперників, виграв сім спецділянок з восьми і майже на півсотні секунд випередив чинного чемпіона Грьондаля. У підсумку, Оле Хрістіан здобув третю в цьому році перемогу на етапах чемпіонату Норвегії і довів свою перевагу до 17 очок – і це при тому, що він в червні змушений був пропустити Aurskog-Høland Rally, четвертий раунд першості. Тепер все повинне вирішитися за три тижні на фінальному Rally Hedemarken – щоб завоювати вищий титул, Вейбю досить набрати не менше 13 очок (тобто фінішувати не нижче четвертого місця). Схоже, тільки після цього Оле Хрістіан Вейбю нарешті повернеться в чемпіонат світу і використовує ті два своїх залікових етапи WRC-2, що залишилися – в Уельсі і Каталонії.

KNA Sommer Rally Grimstad
1. Вейбю/Андерссон (N/S, VW Polo GTI R5) 36.53,5
2. Грьондаль/Фуглеруд (N, Ford Fiesta R5 Mk2) +49,8
3. Ларсен/Абрахамсен (N, Ford Fiesta R5) +1.27,8
4. Мадсен/Йєнсен (DK, Peugeot 307 WRC) +2.40,2
5. Віік/Квіслер (N, Mini JCW WRC) +2.42,1
6. Фрустоль/Спіллінг (N, Ford Fiesta R5) +2.59,1

Чемпіонат Норвегії, Дивізіон 1 (після п’яти етапів)
1. Вейбю – 113
2. Грьондаль – 96
3. Ларсен – 71

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Oliver Alfredsen

28-08-2019 9225
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца