Недобрий сигнал для Великобританії?

Велике похолодання в Європі зачепило і чимало національних ралійних чемпіонатів – тільки в ці вихідні мінімум два ралі (в Хорватії та Німеччини) пройшли в екстремальних сніжно-крижаних умовах. Ще сильніше дісталося британцям – пару днів тому організатори Prestone MSA British Rally Championship підтвердили скасування стартового етапу першості, NCS Border Counties Rally, який був запланований на 10-11 березня в Південній Шотландії. Причина дуже навіть серйозна – екстремальні погодні умови, сильні хуртовини змусили місцеву владу закрити частину доріг загального користування (особливо в лісовій частині регіону), частина інфраструктури була блокована снігопадами. Організатори змушені були відмовитися від проведення ралі, бо вони не могли гарантувати дотримання всіх необхідних вимог безпеки для учасників, маршалів і глядачів.

Безумовно, дуже неприємний і прикрий епізод, який розчарував усіх без винятку. Але, здається, насправді ситуація виявилася набагато складнішою… Щось можна списати на погоду (тим більш, умови зараз дійсно дуже непрості), однак все недавні новини зі світу британських ралі поступово наводять на думку про початок чергової кризи в чемпіонаті Великобританії. Те ж нещасливе NCS Border Counties Rally «підкинуло» чимало інформації для роздумів – наприклад, в останніх числах лютого організатори гонки повідомили про те, що вся програма змагань була скорочена до одного дня. Причина? Заявки подали набагато менше екіпажів, ніж очікувалося – відповідно, бюджет ралі істотно скоротився, що і змусило організаторів змінити формат NCS Border Counties Rally, відмовитися від двох гоночних днів і перетворити змагання на одноденну гонку.

Різке скорочення кількості учасників – це дійсно неприємний сигнал. Особливо якщо згадати, який ажіотаж був у 2016 році, коли чемпіонат Великобританії відродили після річної перерви і значних реформ – мінімум 10-15 автомобілів R5 на кожному етапі, прийшов Елфін Еванс за підтримки DMACK і M-Sport, почали знову підтягуватися іноземці (шведи Фредрік Олін і Маттіас Адіельссон , ірландці Кейт Кронін і Сем Моффетт, фін Макс Ватанен)… Додайте до цього переліку також божевільний фініш чемпіонату 2017 року, коли долю титулу вирішили 0,1 секунди на останньому допі Isle of Man Rally, завдяки яким Кейт Кронін лише на одне очко випередив Фредріка Оліна! А зараз на NCS Border Counties Rally в заліку BRC заявилися тільки 28 екіпажів, з них 7 на техніці R5 (з більш-менш помітних фігур можна відзначити хіба що Девіда Богі, Мартіна МакКормака і Метта Едвардса)… Що ж відбувається зараз ? Просто «повільно запрягають» і не поспішають подавати заявки на «непевну» зимову гонку? Чи це вже початок нового великого спаду в британських ралі?

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото MSA British Rally Championship

04-03-2018 8048
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца