«Натяки» з усіх напрямів

Очевидно, що через пандемію коронавірусу сезон 2020 року у світовому автомотоспорті буде радикально скорочений – якщо вдасться зберегти хоча б половину того, що було заплановане раніше, це стане великим щастям. Зараз вже ніхто не заперечує того очевидного факту, що навіть у найкращому випадку якісь змагання вдасться провести не раніше липня. Наприклад, обидва ралійних чемпіонати Франції «законсервували» десь до середини липня… На асфальті вже перенесені два раунди, Rallye d’Antibes – Côte d’Azur (15-17 травня) та Rallye Vosges – Grand-Est (12-13 червня), плюс два етапи взагалі скасовані – Rallye Lyon-Charbonnières Rhône (24-26 квітня) та Rallye Aveyron Rouergue – Occitanie (10-11 липня). У підсумку, найближчий плановий етап очікується тільки на початку вересня. У гравійній першості приблизно така ж картина – скасовано Rallye Terre des Causses (4-5 квітня), перенесені Rallye Castine – Terre d’Occitanie (9-10 травня) та Rallye Terre du Haut-Var (6-7 червня). Наступним в «черзі на виліт» вже опинилося Rallye Terre de Langres – Haute-Marne (25-26 липня).

За великим рахунком, це все ж переважно організаційні проблеми – складно підготувати та провести змагання в умовах карантину та накладених обмежень. Але зараз вже все частіше почали проявлятися також економічні проблеми, коли ряд команд і виробників в різних дисциплінах вже почали розглядати варіанти скорочення або скасування своїх великих програм… Ще три тижні тому стало відомо, що марки Ducati та Yamaha (учасники MotoGP) через загрозу коронавірусу зупинили виробництво на своїх заводах в Італії та Франції. Зараз в Ducati вже відкритим текстом заявили, що ситуація стрімко погіршується, тому доведеться тугіше «затягувати пояс», тобто скорочувати всі витрати, серед них і на спортивні програми… Другий такий голосний сигнал отримала найбільша турінгова серія World Touring Car Cup – іспанська Cupra (нова окрема марка концерну VW AG, яка «народилася» в надрах Seat) повідомила, що залишає WTCR. Офіційна версія свідчить, що це рішення було прийнято через пандемію коронавірусу, одним з епіцентрів якої у Європі та світі стала Іспанія. Але, схоже, другим головним фактором вже стало також помітне погіршення економічної ситуації… Далі буде?

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Bastien Roux, FIA WTCR

07-04-2020 6894
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца