Національний «розсип» новин

Поки WRC взяв планову паузу до кінця квітня, а ERC тільки готується до свого старту в травні, до поля зору все частіше потрапляють різноманітні новини національного рівня… Тим більше останнім часом саме на цьому рівні все частіше можна зустріти відомі імена – досить пригадати недавній стартовий раунд чемпіонату Італії, на якому виступили два заводських екіпажі Hyundai Motorsport, Тьєррі Ньовілля та Крейга Бріна. А в найближчі тижні готуються до початку сезону ще в кількох національних чемпіонатах. Наприклад, зараз вже почали йти новини зі Франції, де на стартовому етапі асфальтової першості Rallye Le Touquet – Pas-de-Calais є шанс побачити чимало відомих пілотів на найрізноманітнішій техніці. Найчастіше згадуються імена Франсуа Делькура на Alpine A110 Rally RGT, Жіля Паніцці на Hyundai i20 R5 (знаменитий свого часу «асфальтовий король» Peugeot не стартував на великих ралі вже чотири роки), Миколи Грязіна на VW Polo GTI R5, а також Стефана Лефевра на новому Opel Corsa Rally4 (цей старт повинен стати прем’єрою нового автомобіля)… Не виключена також поява юніора M-Sport Ford WRT Адрієна Фурмо за кермом нового Ford Fiesta Rally3.

У Східній Європі, попри загрозу чергових перенесень і скасувань змагань, місцеве ралійне життя вже помітно пожвавилася – у найближчі вихідні повинен стартувати чемпіонат Словаччини (Rally Slovakia Ring, 20-21 березня), на підході перший раунд чеської першості, Kowax Valašská Rally (запланований на 27-28 березня, але все ж є побоювання, що місцева влада може заблокувати його проведення через загострення коронавірусної ситуації в країні)… У Чехії особливо зацікавив той факт, що Skoda Motorsport остаточно згорнула всі виступи своєї заводської команди навіть на національному рівні – тепер всі сили млада-болеславців кинуті на роботу з безліччю різноманітних напівзаводських і фірмових команд. Їх перелік на національному рівні дійсно вражає – Agrotec Škoda Rally Team (в її складі виступатиме Ян Копецкі), Laureta Auto Škoda Team (Філіп Мареш), Louda Auto Škoda Racing Team (Ян Черни), Samohýl Škoda Team (Мірослав Якеш) та інші… Цікава новина також «прилетіла» з Угорщини, де на стартовому етапі чемпіонату, Boldogkő Rally (заплановане на 16-18 квітня), є шанс побачити двох норвезьких учасників WRC-2 – Мадса Остберга й Андреаса Міккельсена!

В інших регіонах теж спостерігається певне зростання активності – наприклад, у Великобританії, яка зараз стрімко перебудовує свій календар після зимово-весняного локдауну (жодного ралі з Нового року, скасування трьох перших раундів British Rally Championship у березні-травні). Тепер оновлений календар британського чемпіонату передбачає, що великий сезон повинен стартувати в середині літа (Nicky Grist Stages, 10 липня) і налічуватиме шість етапів – чотири на гравії та два на асфальті. А мало не найцікавіша новина прийшла з-за океану, де ексцентричний Кен Блок готується до виступу на Rally in the 100 Acre Wood, другому етапі ARA National Championship, який повинен відбутися 19-20 березня. Американець після дюжини років виступів на різноманітних автомобілях марки Ford (від раритетного Ford Escort RS1800 до Ford Fiesta WRC) раптом вирішив стартувати на Skoda – для цього він орендував у McKenna Motorsport прототип Skoda Fabia R5+ (автомобіль на базі традиційного R5, але за рівнем підготовки займає проміжне положення між R5 і WRC версії 2011-2016 років)… Цікаво подивитися на битву Блока з Баррі МакКенною та фірмовими екіпажами Subaru USA!

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото CPI Enjolras Racing, agrotec.cz, autoevolution.com

18-03-2021 39215
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца