Мякінен: «Гібриди дешевими не будуть»

У FIA продовжують наполегливо переконувати всіх, що новий технічний регламент для ралійних автомобілів вищої категорії (WRC, вони ж Rally 1) набуде чинності вже з 2022 року, як це й було заплановано раніше. І подібна наполегливість FIA викликала досить різну реакцію у керівників всіх трьох заводських команд. Річард Мілленер (M-Sport Ford WRT) повністю підтримує це рішення і не погоджується на відтермінування. Андреа Адамо (Hyundai Motorsport) в цілому навіть схвалює концепцію гібридних WRC, але постійно нагадує всім – зараз насувається глобальна економічна криза, яка може різко загальмувати впровадження нового технічного регламенту (в цьому випадку настане режим тотальної економії коштів і скорочення бюджетів команд). А ось Томмі Мякінен (Toyota Gazoo Racing) досить довго утримувався від однозначних оцінок. І тільки тиждень тому він дав коментар порталу Rallit.fi, в якому відразу виділив мінімум дві основні проблеми, пов’язані з новим регламентом – мізерний запас часу для розробки нових автомобілів і висока вартість гібридних WRC…

Томмі Мякінен (шеф Toyota Gazoo Racing): «Ми можемо встигнути до 2022 року, але тільки в тому випадку, якщо новий технічний регламент буде прийнятий і затверджений вже зараз – тоді ми всі будемо точно знати, в якому саме напрямку вести наші конструкторські роботи. Тим більше, всю «електричну» складову (батареї, електромотори) всі команди отримають тільки в січні 2021 року – тобто в запасі у нас залишиться тільки рік. Я не дуже вірю, що гібридна техніка WRC виявиться дешевшою за нинішню… Безумовно, завдяки спрощенню конструкції підвіски, трансмісії, аеродинамічного пакета ми можемо трохи знизити ціну шасі. Але заощадити все одно не вийде – гібридна силова установка буде дорожчою за звичайний двигун внутрішнього згоряння. На мою думку, гібридні WRC будуть коштувати приблизно стільки ж, скільки й нинішні «звичайні» WRC – якщо навіть не більше. Чи зможе новий технічний регламент WRC залучити нових автовиробників? Я не знаю. Коронавірус завдав дуже сильного удару по автомобільній промисловості, тому зараз все суттєво змінилося».

© Фото Henri Vuorinen Photography, Toyota

26-05-2020 2842
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца