Молодіжні новини WRC

Останнім часом з’являється все більше новин, пов’язаних із різноманітними молодіжними програмами – причому як на рівні ERC, WRC-3 або WRC-2, так і у вищій світовій лізі. Кілька днів тому нарешті стали відомі плани 25-річного француза П’єра-Луї Лубе, чемпіона WRC-2 2019 року, який у сезонах 2020-2021 років вже спробував свої сили на найвищому рівні за кермом Hyundai i20 Coupe WRC (у складі «дочірньої» команди Hyunda 2C Competition). Співпраця з корейською маркою завершилася минулої осені плюс на додачу до всього пілот отримав серйозні травми у дорожньому інциденті (потрапив під машину та зламав стегно). Нема нічого дивного, що довго не було якоїсь інформації про подальші плани Лубе… Але зараз уже настала ясність – П’єр-Луї Лубе переходить у M-Sport Ford WRT, де отримає сім стартів у WRC за кермом Ford Puma Rally1 (починаючи з етапу в Хорватії). Фактично, він стане четвертим номером команди – після Крейга Бріна, Гаса Грінсміта й Адрієна Фурмо… Цікаво, як швидко Лубе відновиться після травми та чи зможе покращити свої результати у вищій лізі? Адже на Hyundai i20 Coupe WRC у нього проблем було набагато більше ніж успіхів.

Несподівано нагадали про себе тойотівці, що цього року «перезавантажують» свою молодіжну програму Toyota Gazoo Racing WRC Challenge, мета якої – знайти та вивести на світовий рівень нових пілотів із Японії. Перший цикл стартував ще у 2015 році, коли Toyota почала «проштовхувати» Такамото Кацуту та Хірокі Араі – успіх у підсумку прийшов до Кацути, який отримав постійне місце у заводській команді Toyota. Зараз на його рахунку вже 40 стартів у чемпіонаті світу, один подіум в абсолюті (Кенія-2021) та дві перемоги на етапах WRC-2 (Швеція-2018, Чилі-2019). Зараз тойотівці за підсумками багаторівневого відбору обрали зі 60 молодих кандидатів вже трьох пілотів-юніорів, які раніше виступали переважно в японських ралі – Хікару Когуре (20 років), Нао Отаке (21 рік), Юкі Ямамото (24 роки). Програма їх виступів поки що не сформована повністю, але вже відомо наступне – всю весну тріо інтенсивно тренуватиметься, а влітку розпочнуться виступи у Фінляндії та інших країнах Європи (як варіант, у Балтії) на техніці категорії Rally4. Залишається відкритим питання, які саме автомобілі тойотівці придбають для своїх юніорів – Ford Fiesta Rally4, Renault Clio Rally4, Peugeot 208 Rally4 (або його клон Opel Corsa Rally4)? Взагалі-то подібну ситуацію слід вважати сигналом для Toyota – все ж японській марці варто замислитися над власними проектами техніки Rally5, Rally4, Rally3 або Rally2…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Facebook (Pierre-Louis Loubet), Toyota

08-02-2022 39762
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца