Мексиканські експерименти

Слід визнати, що від деяких рішень Міжнародної Автомобільної Федерації буває й чимало користі для ралі – наприклад, коли в FIA перестали вимагати повної ідентичності ралійної техніки в усьому світі й нарешті дозволили регіональну міжнародну омологацію з урахуванням місцевих реалій. Миттєвого ефекту це рішення, звичайно, не дало, але якісь процеси на місцях все ж почали поступово запускатися… Можна відразу згадати аргентинські Maxi Rally та парагвайсько-французький прототип Toyota Etios R5 в південноамериканському CODASUR Rally Championship, проекти AP4 в Новій Зеландії та Австралії (в рамки цієї категорії встигли ще «запхати» модифікований шведський прототип Mitsubishi Mirage R5). Час від часу подібні зрушення можна було помітити й в моноприводі – наприклад, кілька років тому в регіоні NACAM (Північна та Центральна Америка, країни Карибського моря) досить активно використовувалися мексиканські прототипи Ford Fiesta Mk7.5 R2 (на відміну від міжнародних Ford Fiesta R2, вони були створені на базі п’ятидверної версії Fiesta).

Зараз, коли попит на Ford Fiesta Mk7.5 R2 впав майже до нульової позначки, мексиканці вирішили спробувати свої сили в іншій ніші. Кілька днів тому команда GHR Motorsport (раніше займалася обслуговуванням такої різноманітної техніки, як Ford Fiesta Mk7.5 R2, Mini JCW Roadster, а також раритетного Studebaker Champion) представила новий проект – автомобіль класу R1 на базі Mazda 2. Найважливіша деталь – цей автомобіль вже отримав регіональну омологацію FIA (в першу чергу, для FIA NACAM Rally Championship). Вибір марки не повинен дивувати – адже Mazda кілька років тому відкрила в штаті Гуанахуато (точніше, в місті Саламанка) свій завод. Відомо, що прототип Mazda 2 R1 розроблявся командою GHR Motorsport спільно з компанією Mats Hammarlund Racing. Основні технічні характеристики – 1,5-літровий двигун, потужність 125 к.с., крутний момент 165 Нм. Автомобіль вже встиг дебютувати наприкінці листопада на мексиканському NACAM Rally Colima, де став другим в моноприводі та сьомим в абсолюті. Тепер планується велика міжнародна прем’єра Mazda 2 R1 – в березні на Rally Guanajuato Mexico, етапі WRC (звичайно, в заліку національних класів).

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото GHR Motorsport

23-12-2019 9957
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца