Мексика без експериментів

Рік тому організатори ралі Мексики пішли на ризикований крок, коли провели церемонію відкриття та першу спецділянку на відстані у 400 кілометрів від центру ралі – у Мехіко. Шоу вдалося, безумовно, яскравим, але через те, що автовози із гоночними автомобілями значно затримались на зворотньому шляху до Леону, довелось відміняти першу секцію гонки. Тому нічого дивного, що у цьому році організатори повернулись до відпрацьованної моделі із стартом гонки у дивовижно красивому місті Гуанахуато. Саме там відбудеться і церемонія урочистого відкриття, і перший доп із знаменитими тунелями.

А ось від другого експерименту організатори відмовлялися не так легко. І експеримент цей – у наявності спецділянки довжиною більше 50 кілометрів. У 2016 такий доп стояв у недільному розкладі гонки.  І, незважаючи на очікування неймовірної боротьби та інтриги, не приніс абсолютно нічого цікавого. У минулому році організатори провели 55-кілометровий доп El Chocolate. Зараз ця спецділянка, що носить ім’я невеличкого селища, розташованого на маршруті, поділена переїздом на два допи – безпосередньо El Chocolate (31,5 км) та Ortegа (17 км).

У всьому іншому ралі Мексики 2018 уявляє собою добре знайому всім гонку – яскраву для глядачів та дуже важку для техніки та пілотів. Дистанція проходить гірським хребтом, розташованим у безпосередній близькості від Леону. Деякі спецділянки різних днів гонки використовують фрагменти дистанції одна одної, тому існують відрізки, якими гоночний канал проходить по чотири рази. Але саме на ралі Мексики така ситуація стала вже звичною. И така конфігурація робить  гонку дуже компактною, тому труднощі, викликані високогір’ям, частково компенсуються для учасників та глядачів відсутністю тривалих переїздів.

Щодо змін у складі учасників, то Крейга Бріна у Citroen на ралі Мексики змінить Себастьян Льоб, Хейдена Паддона в Hyundai – Дані Сордо, а в M-Sport за кермом автомобіля категорії WRC повернеться до боротьби Теему Сунінен.

Незважаючи на шість перемог Себастьяна Льоба у поєднанні із минулорічним тріумфом Citroen (коли виграв Кріс Мік), шанси на те, що дев’ятиразовий  чемпіон світу післе такої тривалої перерви стане переможцем, досить невеликі. Ож’є (три перемоги на ралі Мексики) і компанія таких хлопців, як Ньовілль, Лаппі, Латвала, Міккельсен, Тянак та Сунінен навіть  потрапляння на подіум зроблять для Льоба дуже непростим завданням.

02-03-2018 4176
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца