Латвала просить зробити Yaris міцнішим

У цьому сезоні найбільша кількість невдач звалилася, безумовно, на екіпажі Кріса Міка і Ярі-Матті Латвали. Перший вже залишився без місця в команді, другий має всі шанси опинитися у такій самій ситуації. Після третього місця Латвали в Монте-Карло було сьоме в Швеції, восьме в Мексиці, а потім почалася зовсім вже провальна серія – на етапах у Франції, Аргентині та Португалії фін розбивав свій автомобіль. З огляду на те, що його колеги за командою займають в турнірній таблиці третє і п’яте місця, дев’ята позиція Латвали виглядає вельми сумно. Позаду нього – тільки пілоти, які не мають повної програми стартів у першості. Доречі, звільнений з Citroen Кріс Мік на сьогодні має в своєму активі 43 очки проти 31 у Латвали. І це, знову ж, враховуючи, що Тянак та Лаппі куди швидші і стабільніші.

На гонках і в Аргентині, і в Португалії Латвала зіткнувся з однією і тією ж самою проблемою – при контакті з каменем було зруйновано передню підвіску, і фін закликає свою команду зробити автомобіль більш міцним: «У нас двічі була проблема з підвіскою, і ми повинні цю проблему вивчити. Я відчуваю, що ми могли б зробити покращення в цій сфері. Після двох однакових поламок складно їхати швидко, в повну силу. Так, у мене дещо жорсткий стиль пілотування, але я думаю, що ми в змозі змінити ситуацію. Автомобіль став швидшим, і тепер нам потрібно зробити його більш міцним. У Португалії було досить багато місць, де доводилося їхати по камінню, бо воно знаходяться на траєкторії. Багато каменів було і в Аргентині, навіть на шейкдауні лежав величезний камінь, по якому всі їхали. І ось тут виникає проблема, оскільки ви не знаєте, по якому камінню можна їхати, а яке зламає підвіску. Ось чому я став фокусуватися на різних способах пілотування. У більш технічних частинах спецділянки я можу проїхати по камінню, але на швидких відрізках уникаю цього. Гонка на Сардинії не така швидка, як португальська, тож ця проблема може виникнути тільки на швидких ділянках дистанції. Якщо ви отримуєте удар на малій швидкості – це не так страшно. До гонки на Сардинії залишилося зовсім небагато, тож навряд чи ми встигнемо щось зробити. Швидше за все, це буде зроблено до ралі в Туреччині або Фінляндії».

30-05-2018 8116
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца