«Кубок Лиманів»: нові часи

В останні вихідні травня в Маринівці (Одеська область) стартував черговий сезон чемпіонату України з міні-ралі «Кубок Лиманів». І вперше ця подія сталася без участі засновника серії, її незмінного керівника Віктора Шаповалова (його не стало 11 березня 2021 року)… Дата недавнього Ралі «Покровське кільце» (29-30 травня) була вибрана зовсім не випадково – адже 31 травня Віктору Олександровичу Шаповалову виповнилося б 62 роки. Навіть попри прикрий «конфлікт» дат (вже 5-6 червня у Львівській області повинен відбутися другий етап «великого» чемпіонату України з ралі), на старті Ралі «Покровське кільце» з’явилися 30 екіпажів (з них 14 на повному приводі), що стало кращим показником на етапах «Кубка Лиманів» за останні півтора року. До речі, в оновленому регламенті серії можна було помітити кілька цікавих змін, які були частково запозичені з «великого» чемпіонату України. По-перше, машини категорії WRC вивели з класу P8 – екіпажі на цій техніці можуть боротися за очки, призові місця і титули тільки в абсолютному заліку. По-друге, офіційно затверджена окрема категорія Cross Country для ралі-рейдової техніки всіх рівнів підготовки – тобто груп Т1, Т2, Т3.

Головним фаворитом нинішнього Ралі «Покровське кільце», безумовно, вважався екіпаж Ігоря Чаповського й Івана Мішіна на Mini JCW WRC. Але і перелік його суперників у боротьбі за перемогу в абсолютному заліку змагання теж був солідним – чемпіони України минулих років Антон Корзун, Денис Сидоров та Володимир Петренко, неодноразовий призер першості Юрій Хоміцький (він якраз представив у Маринівці свою нову техніку на базі Subaru Impreza WRX STI N12)… Окремою подією став дебют у повному приводі Геннадія Єфімова (чемпіон України 2020 року в заліку 2WD Open), який почав опановувати Mitsubishi Lancer Evo IX. Не обійшлося також без присутності іноземців – після майже дворічної відсутності на траси «Кубка Лиманів» повернувся поляк Марцін Путовскі на Ford Fiesta Proto, який періодично з’являється в серії вже з 2015 року (для нього це вже тринадцятий старт в Україні). В моноприводі теж з’явилися кілька цікавих учасників – в першу чергу, екіпажі Романа Жельніо на Renault Clio R3 (цей автомобіль у 2012-2016 роках досить регулярно з’являвся на українських ралі) та Михайла Горшкова (змінив Honda Civic Type-R FN2 на Peugeot 208 R2).

У битві за перемогу жодних сюрпризів не сталося – Ігор Чаповський досить акуратно стартував, виграв три допи поспіль та пішов у відрив майже на півхвилини. Пізніше його підстерегли невеликі проблеми з коробкою передач (через що лідер ралі віддав два допи Антону Корзуну), але після їх усунення Чаповський ефектно виграв фінальну спецділянку та став переможцем Ралі «Покровське кільце» з майже 50 секундами відриву! На другу сходинку подіуму досить передбачувано піднявся Антон Корзун, зате третім несподівано фінішував Денис Сидоров, який не з’являвся на ралійних трасах з літа 2018 року! Можна також відзначити досягнення Геннадія Єфімова (дебют у повному приводі приніс йому п’яте місце в абсолюті та четверте в класі P8) і Дар’ї Бакай (шоста в абсолюті, стартувала з Олександром Салюком-молодшим у штурманському кріслі). Тим часом у моноприводі найбільше враження справив виступ Дмитра Шведченко, який на відносно скромному ВАЗ-2108 лідирував серед усіх «двоколок» від старту до самого фінішу, випереджаючи навіть Михайла Горшкова на Peugeot 208 R2. У підсумку, Шведченко став єдиним представником моноприводу в Топ-10 абсолюту!

Ралі «Покровське кільце» (Топ-10)
1. Чаповський/Мішін (UA, Mini JCW WRC) 1:13.43
2. Корзун/Кононов (UA, Mitsubishi Lancer Evo IX) +49,8
3. Сидоров/Романов (UA, Mitsubishi Lancer Evo X) +1.14,2
4. Хоміцький/Рощенко (UA, Subaru Impreza WRX STI N12) +1.34,2
5. Єфімов/Щербаков (UA, Mitsubishi Lancer Evo IX) +3.09,1
6. Бакай/Салюк-мл. (UA, Mitsubishi Lancer Evo X) +3.24,4
7. Петренко/Дембицька (UA, Mitsubishi Lancer Evo IX) +3.28,0
8. Путовскі/Марціняк (PL, Ford Fiesta Proto) +6.53,6
9. Нікітюк/Залюбовська (UA, Subaru Impreza WRX STI N12) +6.58,7
10. Шведченко/Пригодська (UA, Lada Samara 2108) +7.37,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото R&G Project (Антон Реуцький), Дмитро Токарєв

05-06-2021 36442
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца