«Кубок Лиманів»: наліт WRC

Після того, як п’ять тижнів тому знову відновилося ралійне життя в Україні, змагання від того часу проходять в порядку суворої черги. Великий сезон в українських ралі наприкінці червня відкрило Ралі «Северин» в Одеській області, етап чемпіонату України з міні-ралі «Кубок Лиманів», потім в Херсоні Ралі «Чумацький шлях» дало старт «великому» чемпіонату України з ралі… Зараз знову прийшла черга на «Кубок Лиманів» – 25-26 липня в Миколаївській області відбулося Ралі EUROLUB, де на старті з’явилися 27 екіпажів (з них 11 виступали у повнопривідній категорії P8). Однією з головних подій цього ралі стала несподівана поява відразу двох екіпажів Eurolamp WRT на Mini JCW WRC – якщо на етапах чемпіонату України техніка WRC вже не раз з’являлася (вперше ця подія відбулася ще в далекому 1999 році, коли Василь Ростоцький вивів на українські траси Ford Escort WRC), то в «Кубку Лиманів» подібного ще не було за всі 16 років існування цієї серії. Тепер екіпажі Валерія Горбаня та Ігоря Чаповського заповнили цю «прогалину» в історії «Кубка Лиманів»…

Перед початком змагань з’ясувалося, що бойова дистанція Ралі EUROLUB буде скорочена майже на чверть – спецділянка під селищем Зайчівське (традиційно по три проїзди в обидві сторони) налічував 15,5 км замість запланованих раніше 20 км. Відповідно, у сумі наберуться 93 км СД, а не попередньо вказані у регламенті 120 км… За наявності відразу двох екіпажів на техніці WRC результат боротьби за перемогу не викликав сумнівів – Валерій Горбань з Сергієм Ларенсом виграли всі шість допів та випередили найближчого суперника більш ніж на три хвилини, на другу позицію піднявся дует Ігоря Чаповського та Володимира Корсі. Зате найбільш «гарячі» події розгорнулися в районі третього місця, де на останню сходинку подіуму претендували відразу три екіпажі – Руслана Топора (переможець червневого Ралі «Северин»), Антона Корзуна (чинний чемпіон України з ралі) та Сергія Потійка… Починалося все досить драматично – як і місяць тому на Ралі «Северин», Корзун зазнав великих втрат часу на стартовому допі й відразу відстав на півхвилини від Топора з Потійком.

Наступні п’ять спецділянок перетворилися на суцільну гонитву Антона Корзуна за головними суперниками – він чотири рази показав третій час (тобто ставав кращим після лідерів на WRC), завдяки чому спромігся піднятися зі сьомого на четверте місце. До заповітної третьої сходинки подіуму йому не вистачило зовсім небагато – відставання від Топора склало лише десять секунд (після невдалого для Антона СД1 розрив між ними становив 33 секунди)… В моноприводі, як і в червні на Ралі «Северин», найшвидшим зі солідною перевагою став екіпаж Михайла Горшкова на Honda Civic Type-R FN2 – сьоме місце в абсолюті та друга поспіль перемога у класі P7. У Топ-10 загального заліку успішно заїхали ще два екіпажі на монопривідній техніці – Ігоря Білоусова на ВАЗ-2108 (у нього теж дві поспіль перемоги у своєму класі P5) та Юрія Касіма на Honda Civic (став другим призером в дивізіоні P7). Зараз в українських ралі настає майже місячна пауза, після чого знову прийде черга «великого» чемпіонату України з ралі – 22-23 серпня на всіх чекає Ралі «Маріуполь».

Ралі EUROLUB (Топ-10)
1. Горбань/Ларенс (UA/EE, Mini JCW WRC) 51.50,18
2. Чаповський/Корся (UA, Mini JCW WRC) +3.08,30
3. Топор/Безруков (UA, Mitsubishi Lancer Evo IX) +4.13,38
4. Корзун/Кононов (UA, Mitsubishi Lancer Evo IX) +4.23,32
5. Потійко/Мішин (UA, Mitsubishi Lancer Evo X) +4.31,92
6. Бакай/Сокур (UA, Mitsubishi Lancer Evo) +5.30,49
7. Горшков/Прусс (UA, Honda Civic Type-R FN2) +9.47,62
8. Никитюк/Залюбовська (UA, Subaru Impreza) +10.07,99
9. Білоусов/Арич (UA, ВАЗ-2108) +11.21,35
10. Касім/Перова (UA, Honda Civic) +12.41,25

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Віктор Аджамський

27-07-2020 44986
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца