Кріс Мік: раніше я відчував себе пасажиром.

Важко відразу сказати, скільки гірких аварій було у Кріса Міка на Citroen C3 WRC. Команді нічого не залишалося, як визнати конструкторську помилку і на минулу гонку вийшов С3 зі зміненою геометрією задньої осі.

За словами Кріса Міка, він відразу відчув набагато кращу поведінка автомобіля. Нагадаємо, що британець впевнено боровся у трійці кращих, поки прокол колеса не вибив його з числа претендентів на медалі.

Кріс Мік: «Протягом гонки я відчував, що все під контролем, а раніше ми не могли собі цього дозволити. Раніше у мене була швидкість, але постійного відчуття контролю ситуації не було. Робота, проведена з автомобілем, дозволила нам змінити ситуацію. Тож потрібно продовжувати працювати в цьому напрямку. Хоча нова геометрія задньої осі і не надає автомобілю потужності на шляху з точки А до точки Б, вона дає вам впевненість, а це, в свою чергу, надає швидкості і покращує час. До цього ралі я міг натиснути, щоб показати хороший час на допі, але машина була набагато більш нервовою – я відчував себе пасажиром».

Оскільки між гонками в Аргентині і Португалії Citroen Racing не планував гравійних тестів, а Rally Argentina було зіпсовано, три недільних допа Кріс експерементував із різними налаштуваннями, щоб отримати якомога більше даних перед португальським етапом.

05-05-2018 7405
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца