Кріс Мік прощається з WRC…

Схоже, що в це міжсезоння одним гравцем на ринку пілотів буде менше – принаймні, Кріс Мік недавно в соціальних мережах опублікував коротке повідомлення, в якому прощається з WRC та дякує Toyota Gazoo Racing. При цьому ольстерец додав, що прийшов час нових захоплень та викликів – незабаром буде видно, що принесе наступний, 2020 рік. Треба визнати, у Міка зараз практично не було шансів залишитися у вищій лізі – в Hyundai Motorsport і Toyota Gazoo Racing всі місця заповнені, та ще й з величезним запасом (крім того, у Томмі Мякінена навіть не приховували, що якщо і будуть намагатися когось утримати у своєму складі, так це тільки фіна Ярі-Матті Латвалу). Варіант з M-Sport Ford WRT теж був малоймовірним – британці вже встигли повідомити, що їм потрібні молоді пілоти, щоб працювати з ними на дальню перспективу. І далеко не секрет, що таким юніорам можна запропонувати набагато скромнішу зарплату, ніж досвідченому пілоту рівня Кріса Міка – тим більше, що команда Малкольма Уілсона вже багато років змушена постійно економити бюджет.

Шкода, що чемпіонат світу може покинути такий пілот, як Кріс Мік. Нехай він не є суперзіркою на кшталт Тьєррі Ньовілля, Отта Тянака або Себастьяна Ож’є, та й особливою стабільністю не відзначався – чимало вболівальників пам’ятають його аварії та пригоди (особливо його «інфарктну» перемогу на Rally Guanajuato Mexico у 2017 році, коли ольстерець на фінальному Power Stage примудрився ефектно вилетіти з траси прямо на паркінг, проскочити між припаркованими автомобілями, повернутися назад на трасу та виграти змагання)! Але ніхто не назве Кріса Міка звичайним середняком-роботягою, завдання якого – просто набирати очки… Багато пілотів світового ралі могли б позаздрити досягненням ольстерця – бронзовий призер Junior WRC 2005 року, чемпіон IRC 2009 року, 104 старти в чемпіонаті світу, 5 перемог, 8 подіумів, 94 виграних спецділянок, 511 набраних очок. Та й фінальний сезон у складі Toyota Gazoo Racing виявився не гіршим в його кар’єрі – подіум, шосте місце в загальному заліку, 98 очок (кращим був тільки 2015 рік, з п’ятим місцем і 112 очками).

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC

11-12-2019 3389
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца