Конфлікт навколо стартового порядку

На гонці в Мексиці знову дуже гостро постало питання стартового порядку: Тьєррі Ньовілль, який в суботу розчищав трасу, після першої спецділянки запізнився на пункт КЧ, завдяки чому на старті другого допа опинився позаду Елфіна Еванса, залишившись при цьому перед Оттом Тянаком. Таким чином, Еванс позбувся переваги в боротьбі з естонцем і став відчутно йому поступатися, втративши надію на завоювання другої позиції. Епізод із запізненням Ньовілля виглядав наступним чином: бельгієць зупинився, відкрив капот автомобіля і після дев’яти хвилин метушні продовжив рух. І саме ця кількість часу була необхідною для того, щоб пропустити вперед Еванса, але при цьому залишитися розчищати дорогу перед Тянаком. Андреа Адамо в цьому спектаклі був, так би мовити, і режисером, і актором.

Андреа Адамо: «Вчорашня технічна проблема була для нас вкрай незручною, але сьогоднішня виявилася вельми до речною. Я скажу, що не всі проблеми несуть шкоду. В результаті Тьєррі просто посмикав шлейф проводів, і все запрацювало!»

А ось Себастьян Ож’є не приховував свого роздратування: «Вони кажуть, що у них технічна проблема! Вони навіть не можуть сказати правду, або як? Я знаю, що сталося. Я знаю, в чому справа!»

Тьєррі Ньовілль, який вже знав про «електричну» версію поломки, озвучену своїм босом, звісно, дотримувався тієї ж лінії: «Так, справа була в електрообладнанні. Ситуація схожа на ту, яка була вчора, але цього разу нам вдалося вирішити проблему. Нам пощастило. При цьому ми ще й отримали більш зручну стартову позицію. Проблема була зі шлейфом. З роз’ємом».

На питання «З яким саме?» Тьєррі засміявся і відповів: «З яким? З синім!»

У суботу було оголошено про дострокове припинення гонки, то ж ніякого розвитку ситуації в Мексиці не було. А ось через кілька днів Елфін Еванс повернувся до цієї теми, закликавши FIA переглянути правила, що стосуються стартових позицій для екіпажів, які повертаються в боротьбу після сходу.

Елфін Еванс: «До правил потрібно придивитися уважніше. Не зрозумійте мене неправильно, я не засуджую Hyundai за те, що трапилося, адже все відбувалося в рамках правил. Але це не означає, що наша команда вчинить так само.

Цю ситуацію легко виправити. Якщо пілот повертається в боротьбу після сходу в попередній день і не може вийти на старт спецділянки на тій позиції, яка для нього передбачена, то він просто стартує позаду екіпажів WRC. Якщо у вас в перший день виникла реальна проблема, як, наприклад у Ньовілля, через що він зійшов в п’ятницю, то для вас не має значення, яка стартова позиція у вас буде в наступні дні.
Як я вже сказав, цю ситуацію легко виправити. Подібні речі не сприяють справедливості. Якщо ви подивіться на часи, то найбільша різниця між нами була, коли на дорозі нас розділяли дві машини».

Не забув про ситуацію із запізненням Ньовілля і Себастьян Ож’є: «Я ніколи так багато не замислювався над цією проблемою, і ясно, що правила в цій частині можна змінити».

Дивно, що Себастьян Ож’є так багато не думав про цю проблему в ті часи, коли на пункти КВ запізнювалися і Елфін Еванс, і Теєму Сунінен, пропускаючи вперед самого Себа.

Ну а лаконічніше всіх прокоментував ситуацію Андреа Адамо: «Я читаю правила і дотримуюся того, що в них написано».

31-03-2020 4393
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца