Кенійська невизначеність

Залишається відкритим питання, коли саме відновить свою діяльність ралійний чемпіонат світу – чи то в липні в Кенії, чи то на початку серпня в Фінляндії… І якщо фінські організатори відразу дали зрозуміти, що вони або проведуть своє змагання 6-9 серпня (як це було заплановано спочатку), або майже напевно відкладуть усі свої плани на наступний рік, то в Кенії старанно створювали плутанину. Спочатку на початку квітня начебто було прийнято колективне (FIA, WRC Promoter GmbH, організатори Safari Rally, влада Кенії) рішення про перенесення ралі – причому не тільки через пандемію коронавіруса, але ще через погрози терористичних атак з боку Сомалі та навалу сарани. Але буквально через тиждень кенійці різко змінили свої плани й оголосили, що продовжать підготовку до проведення Safari Rally в заплановані дати (16-19 липня). Такий перебіг подій не викликав особливого ентузіазму у керівників заводських команд, у яких негайно виникло питання – як саме їм вести підготовку до виступу в Африці за умов карантину та стрімкого скорочення транспортних перевезень?

Очікується, що повна ясність в цьому питання повинна наступити 15 травня, коли організатори Safari Rally та влада Кенії остаточно приймуть рішення – проводити ралі в липні чи все ж відкласти? Затягувати з цим вже неможливо – адже до старту змагання залишилося два місяці, всім командам й екіпажам час починати збори до поїздки на Чорний континент. Як повідомляє кенійське видання Daily Nation, організатори кенійського ралі вже приймають заявки від учасників, а з 18 травня планують почати акредитацію місцевих ЗМІ. Майже одночасно з’ясувалася ще одна цікава деталь – після Rally Mexico гоночна техніка та спорядження всіх заводських команд надовго залишилися в Мексиці, а зараз відправлені морським шляхом до Кенії, минаючи Європу. Все це виглядає як варіант «про всяк випадок». Якщо кенійське ралі все ж стартує в заплановані дати, то командам залишається здійснити переліт до Найробі та отримати все спорядження. Якщо гонку перенесуть (є версія заміни у вересні етапу в Новій Зеландії на Кенію) – усі 65 контейнерів з технікою почекають на портовому складі в Момбасі. У випадку скасування весь вантаж без поспіху відправлять до Європи.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Rab Lawrence

14-05-2020 3327
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца