«Карантинний» варіант

Зараз деякі європейські країни почали поступово пом’якшувати умови карантину, але все ж готові у випадку чергового спалаху коронавіруса повернути недавні жорсткі обмеження. І автоспортивний світ уже відреагував на це пом’якшення – наприклад, у Східній Європі за останні пару тижнів встигли провести кілька приватних ралійних тестів на техніці R5 (Отт Тянак в Естонії, Адам Стец та Марцін Слободзян у Польщі)… Звичайно, організатори та учасники цих тестових заїздів повинні були дотримуватися всі запобіжних заходів – зберігати дистанцію, обмежити доступ сторонніх і т.д. А у Швеції пішли ще далі – у Хьольесі (де зазвичай проходять етапи FIA WRX) місцеві організатори провели своєрідну серію тестів, яку стрімко перетворили на невелике напівофіційне змагання під назвою OMSE #RXQuarantine SuperCar Lites Shoot-Out. У ньому виступили чимало сильних шведських пілотів ралі-кросу (серед них був і Юхан Крістофферссон). Згідно з карантинними вимогами у Швеції, заїзди відбувалися без глядачів, а на автодромі могли бути присутніми не більше ніж півсотні людей.

У Чехії теж почали обережно виводити країну з карантинного режиму, що негайно призвело до стрімкого пожвавлення автоспортивного життя в країні. Поки що першими використали таку можливість організатори невеликої серії Traiva Rallycup, більшість етапів якої зазвичай проводять на полігоні Tatra в Копрживніце. Їм дуже допомогла одна особливість Traiva Rallycup – змагання хоч і становлять собою різновид ралі-спринту, але пілоти зазвичай стартують без штурмана або просто з пасажиром. У підсумку, 23 травня в Копрживніце пройшов третій етап серії (два перших відбулися в січні-лютому), який виграв Мартін Влчек на Hyundai i20 R5. У загальному заліку серії продовжує лідирувати Роман Одложілік (Skoda Fabia R5 evo), переможець двох стартових раундів. Тут теж були вжиті всі заходи обережності – відстань між зонами сервісу кожного екіпажу становила мінімум 10 м, ц команді працюють не більше чотирьох осіб (включаючи пілота), заїзди проходили без глядачів. Схоже, в Чехії попит на такі «безштурманні» ралі-спринти ось-ось повинен різко зрости…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter (RallyX Nordic/RallyX on Ice), Radek Caga

27-05-2020 61541
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца