Календарна тяганина

Питання з календарем WRC на 2020 рік досі залишається відкритим, хоча раніше не раз лунали натяки, що хоча б попередній варіант календаря буде опублікований пару тижнів назад. Однак вже настав вересень, але вирішення цього питання відкладено мінімум на другу половину цього місяця… Тому доводиться на даний момент оперувати лише уривками більш-менш підтвердженої інформації. По-перше, календар у 2020 році знову буде налічувати 14 раундів. По-друге, в FIA і WRC Promoter GmbH налаштовані дуже рішуче – етапи в Кенії і Японії повинні бути! По-третє, майже на всіх рівнях підтвердили, що знамените Tour de Corse залишить чемпіонат світу. А ось далі – вже тільки суцільні питання… Наприклад, яке ралі вилетить разом з Корсикою з календаря WRC? Донедавна всі готові були поставити на те, що таким «щасливчиком» буде Німеччина. Однак в FIA в якийсь момент пригальмували й поставили собі резонне питання – а чим можна замінити таке популярне ралі, яке розташоване майже в самісінькому центрі Європи й куди зручно добиратися всім уболівальникам?

Зараз під загрозою вильоту опинилася Туреччина – не надто стабільна політична ситуація в країні та певні проблеми з подальшим фінансуванням змагання. «Календарне» питання було відкладено майже на місяць – після фінішу Rally Turkey Marmaris функціонери FIA оцінять рівень турецького раунду WRC і приймуть якесь рішення… Щоб зовсім нудно не було, постійно виникають чутки про можливу заміну-ротацію ще двох етапів – в цьому випадку Нова Зеландія приходить на місце Австралії, а Північна Ірландія замінить Уельс. До речі, новозеландська кандидатура виглядає досить реальною і перспективною – у місцевих організаторів є мінімум два ралі, які налічують до 270 км допів, і їх цілком можна швидко «конвертувати» в раунд WRC. Зате варіант з Ольстером трохи дивує – адже не надто зрозуміло, де і коли зможуть провести змагання такого рівня… Є ще чутка, що в FIA розглядають варіант переміщень європейських етапів між WRC і ERC – наприклад, Німеччина зараз відправиться в ERC, за рік повертається в WRC, на її місце приходить Корсика, і т.д. Але відразу виникає питання – як організатори ралі будуть погоджувати такі переходи і шукати фінанси на короткочасні, фактично річні програми? Плюс до всього, у WRC і ERC – різні промоутери, з якими треба щороку підписувати угоди.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA, Wales Rally GB

04-09-2019 1221
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца