Календарна «лихоманка» в ERC та WRC

Цього року майже будь-який ралійний календар встигає застаріти буквально через кілька днів після його чергового «оновлення» і затвердження. Тільки встигли звикнути до того, що гравійне острівне Azores Rallye замінили на асфальтове «континентальне» Rally Fafe Montelongo, як незабаром з’явилася чергова новина – фінал ERC запланований у Бельгії, коли 12-13 грудня повинне відбутися Herock Spa Rally… Таким чином, саме Бельгія цього року може закрити сезон як у WRC, так і в ERC (звичайно, за умови, що друга хвиля пандемії коронавірусу в цій країні найближчим часом піде на спад). Тоді ж стало відомо, що зі календаря ERC випадає Cyprus Rally – правда, організатори не відмовляються від його проведення (як це сталося з раундами в Чехії та Польщі), а обмежаться статусом етапу чемпіонату Близького Сходу… Таке враження, що це результат якихось домовленостей між промоутером ERC і організаторами Cyprus Rally – наприклад, Кіпр відмовляється від етапу ERC у 2020 році (як зі власних причин, так і для спрощення логістики учасників, яким довелося б якимось чином за півтора тижня перебратися зі Фафі до Нікосії), а на заміну йому гарантують місце в ERC-2021.

З календарем WRC-2020 теж не все так просто, як хотілося б – якщо італійці налаштовані дуже рішуче і мають намір неодмінно провести свій вистражданий раунд на Сардинії 8-11 жовтня, то позиції бельгійського Ypres Rally не надто надійні… Тим більше загроза другої хвилі COVID-19 в Європі вже встигла спровокувати низку скасувань і перенесень багатьох ралі в вересні-жовтні. Тому тиждень тому почали кружляти чутки про фінал в грудні на знаменитому Autodromo Nazionale di Monza – тобто про фактичне присвоєння статусу етапу WRC популярному Monza Rally Show. По-перше, цей хід міг би «розтягнути» календар WRC до восьми етапів – за умови, що відбудеться ралі в Бельгії. По-друге, навіть у найгіршому випадку (скасування Ypres Rally) Монца могла б забезпечити сім етапів за підсумками сезону … Але яким може бути формат такого раунду WRC? В принципі, «накрутити» 220-230 км допів не дуже важко (в останні роки Monza Rally Show налічувала мінімум 150 км СД), але чи варто перетворювати етап WRC на суцільну «карусельну» гонку на автодромі? Чи все ж вдасться залучити додатково 100-150 км бойової дистанції на звичайних асфальтових дорогах під Міланом?

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Juha Bos, Monza Rally Show

21-09-2020 9478
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца