Кадрова катавасія триває

Грудень – це не тільки час різдвяних канікул, але і досить напружений період численних спроб якось скоріше вирішити всі кадрові питання (для команд) і проблеми подальшого працевлаштування (для багатьох пілотів і штурманів). І будь-яка новина здатна швидко зруйнувати всю ретельно вибудовану, але тендітну «структуру» прогнозів і припущень… Щось схоже сталося кілька годин тому, коли стало відомо, що британський штурман Себастьян Маршалл (два роки виступав з новозеландцем Хейденом Паддоном) перебирається в Toyota Gazoo Racing, де стане новим навігатором Кріса Міка. Таке повідомлення практично миттєво змусило запідозрити, що у Паддона досить безрадісні перспективи на наступний сезон – чи то три-чотири старти в складі Hyundai Motorsport, то чи Хейден взагалі випаде з «обойми» WRC. Навіть якщо він втримається у вищій лізі, все одно залишається відкритим питання – хто ж стане його новим штурманом? Хтось із новозеландців (наприклад, Малкольм Рід або Малкольм Педен)? Або раптом вдасться домовитися з ким-небудь на зразок Пола Нейгла?

Не забарились і інші новини. Нагадав про себе Теему Сунінен, який в своєму Twitter вже повідомив, що зараз готується зі своїм новим штурманом Марко Салміненом до першого спільного старту – на італійському Monza Rally Show вже в найближчі вихідні. Попутно фін дав ще одну дійсно варту уваги інформацію – що його чекає важливий сезон за кермом Ford Fiesta WRC, підготовленому M-Sport. Треба вважати, Малкольм Уілсон все ж вже сформував необхідну програму виступів в WRC мінімум з двома екіпажами – принаймні, один з них вже точно відомий. Хто ж складе компанію Сунінену – Елфін Еванс, Хейден Паддон чи Крейг Брін? Іншу новину несподівано підкинув норвезький сайт parcferme.no, який стверджує – у Мадса Остберга є шанс залишитися в Citroen Racing в якості третього номера. Але лише за умови, що норвежець зможе знайти такого спонсора, який принесе в бюджет французької команди від 3 до 4 мільйонів євро. Остберг ж досить різко відреагував на подібне повідомлення – за його словами, він не збирається платити за місце в заводській команді і має право розраховувати на нормальний варіант працевлаштування, особливо враховуючи його досягнення в 2018 році.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Teemu Suninen Racing, Citroen Racing

04-12-2018 12577
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца