Ів Маттон: можемо заощадити гроші, створюючи нові WRC на базі R5

Уже цього місяця функціонери FIA повинні представити командам проект технічного регламенту на сезон 2022 року, в якому планується перехід на гібридні силові установки. Потім у команд буде один квартал, щоб вирішити, приймають вони нові правила гри чи ні. Hyundai, Toyota і M-Sport Ford в принципі готові до впровадження нових технологій, але чекають на публікацію чітких правил.

Ів Маттон: «До квітня команди повинні прийняти рішення. Це дає нам можливість, в разі їх відмови, розробити нову стратегію. У нас буде більше 18 місяців на втілення наших планів».

Як повідомляє видання autosport.com, одним з можливих варіантів при впровадженні нової техніки WRC, є використання в якості платформи автомобіля R5. І ідея ця продиктована, звичайно, бажанням знизити витрати.

Ів Маттон: «Виробники хочуть використовувати вже наявний автомобіль. І реакція від них з приводу 2022 року – позитивна. На кожній з наших зустрічей ми задаємо одне й те саме питання: як можна знизити пов’язані з цим витрати? Ми працюємо разом, щоб на найвищому рівні вирішувати завдання по впровадженню бажаних ними технологій. Зворотний бік цього завдання полягає в тому, що нам потрібно зробити цей перехід економічно ефективним, адже рівень технологій тягне за собою витрати. Ми не можемо говорити, що знизимо витрати. Наше завдання – зберегти їх на тому самому рівні, оскільки неможливо і впровадити гібридні силові установки, і знизити вартість. Єдиний спосіб скоротити витрати – використовувати техніку на базі R5, але це не те, чого хочуть виробники.
Наша мета на 2023 рік – 20 автомобілів, які будуть підтримувати виробники. Я не кажу про 20 автомобілів категорії WRС, ми розуміємо, що це неможливо – на максимумі, якого ми коли-небудь досягали, їх було 16 або 17. Але працюючи з категоріями WRC 2 і WRC 3, в наступному році ми побачимо більше автомобілів, за якими стоїть підтримка виробників, і побачимо більший інтерес до них. Але якщо ми скажемо, що їдемо на R5 в якості World Rally Car, виробники це не підтримають. Нам потрібен баланс заводських екіпажів в WRC і більш низьких категоріях».

05-12-2019 4269
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца