Італійці «закривають» сезон

В цьому році мінімум два національних ралійних чемпіонати в Європі довго чекали остаточного затвердження підсумків сезону. Спочатку була епопея в Німеччині, коли один з претендентів на титул, Фабіан Крайм, був позбавлений очок за третє місце на фінальному раунді, але не повністю (тобто він втратив 15 балів за третю підсумкову позицію на фініші ралі, але йому чомусь залишили 3 очка за перемогу на Power Stage) – розгляд справи затягнувся більш ніж на місяць. І тільки після цього судді прийняли остаточне рішення – анулювати накладене раніше покарання, повернути Крайму все здобуті очки й оголосити його чемпіоном Німеччини 2019 року. Набагато більш скандальна історія сталася в Італії, де на фінальному етапі відразу два претенденти на чемпіонський титул (Сімоне Кампеделлі та Лука Россетті) пробили колеса й зазнали поразки якраз саме в той момент, коли лідирували в змаганні – на думку багатьох, ці проколи ніяк не були випадковими інцидентами.

Тож не дивно, що підсумкові результати фінального раунду (ралі Tuscan Rewind) й всього чемпіонату в цілому опинилися під чималим знаком питання – тим більше, що обидві постраждалі команди (Orange1 M-Sport Rally Team й Citroen Italia) не стали відмовчуватися та підняли добрячий галас. У підсумку, цю справу розглядали в Automobile Club d’Italia, де кілька днів тому було прийняте рішення – через те, що потерпілі не мали будь-яких беззаперечних доказів, що хтось спеціально таким чином прагнув усунути з боротьби претендентів на титул, то результати скандального Tuscan Rewind затверджені без змін, Джандоменіко Бассо є чемпіоном Італії 2019 року. Однак такий вердикт поки важко назвати остаточним, оскільки справу про пробиті колеса лідерів все ж не було закрито – навпаки, спортивна прокуратура продовжить розслідування цих інцидентів. Очікується, що якісь нові повідомлення та висновки у цій справі будуть оприлюднені в середині січня. Таким чином, поки що не виключений варіант, що у випадку з’ясування нових подробиць недавнє рішення ACI може бути переглянуто.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото ACI Sport

15-12-2019 2303
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца