Іспанські пригоди й успіхи

Схоже, зараз саме до Baja España Aragón перейшов тимчасовий титул найскладнішого та найцікавішого етапу нинішнього Кубка світу з бах. По-перше, іспанське змагання стало лідером за бойовою дистанцією – були заплановані три спецділянки загальною довжиною 562,3 км (суттєво відрізняється від попередніх етапів, які налічували від 355 до 470 км бойової дистанції). По-друге, потішила кількість учасників арагонської бахи – тільки у міжнародному заліку стартували понад вісім десятків екіпажів! На додачу, отримали дуже непогану компанію відомих учасників – на старті з’явилися Язід Аль-Раджі, Нассер Аль-Аттія, Ерік ван Лон, Кшиштоф Холовчиц, Себастьян Альперн, Хуан Крус Жакопіні, Мірослав Заплетал, Кеес Колен, Крістіна Гутьєррес… На додачу до цього у категорії Т3 з’явився відомий раліст Даніель Сордо, який стартував на Can-Am Maverick команди Nasser Racing (іспанець у березні вже виступив на Qatar International Baja, де через 47 хвилин штрафу не зміг здобути подіум у категорії Т3). Зараз йому вдалося досягти помітного успіху – екіпаж Сордо і Каррери навіть лідирував у своїй групі, та завершив домашнє змагання другими у заліку Т3 та восьмими в абсолюті!

У боротьбі за перемогу особливих сюрпризів не було – катарець Нассер Аль-Аттія на новітньому заводському прототипі Toyota GR DKR Hilux контролював ситуацію від старту до фінішу та здобув вже п’яту перемогу на Baja España Aragón (за цим показником він зрівнявся з рекордсменом Хоаном Нані Ромою). Другим фінішував саудівець Язід Аль-Раджі, завдяки чому він нарешті очолив загальний залік Кубка світу та помітно відірвався від попереднього лідера, чеха Мірослава Заплетала (рахунок за очками стрімко змінився з 50:57 на 84:57 на користь Аль-Раджі). Найпомітнішими подіями стали численні проблеми та невдачі більшості фаворитів у різних категоріях. Поза грою опинилися обидва головних представники X-raid Team на Mini JCW Rally, аргентинець Себастьян Альперн і поляк Кшиштоф Холовчиц, через що весь подіум був повністю окупований екіпажами на Toyota Hilux різних версій. Провалилися також чех Мірослав Заплетал і нідерландець Ерік ван Лон – обидва фінішували поза межами Топ-15 та практично не здобули очок (тільки ван Лон «видряпав» два бонусних бали завдяки четвертому місцю за підсумками фінального дня). Цікаво, яким виявиться подальший перебіг подій у Кубку світу? Попереду ще чотири раунди в Європі (Польща, Португалія) і на Близькому Сході (Саудівська Аравія, ОАЕ) – тобто поточна ситуація поки що складається виключно на користь Язіда Аль-Раджі…

Baja España Aragón
1. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota GR DKR Hilux) 7:20.43,9
2. Аль-Раджі/Орр (SA/GB, Toyota Hilux Overdrive) +3.02,0
3. Мораеш/Бентіволью (BR, Toyota Hilux Overdrive) +5.25,7
4. Алонсо/Лопес (E, Ford Ranger) +25.09,7
5. Рекуенсо/Пейнадо (E, Mini JCW Rally) +28.09,5
…8. Сордо/Каррера (E, Can-Am Maverick) +37.19,2

Кубок світу з бах (після чотирьох етапів)
1. Аль-Раджі (SA) – 84
2. Заплетал (CZ) – 57
3. Аль-Сайф (SA) – 45

Кубок світу з бах, Т3 (після чотирьох етапів)
1. Альварес (RA) – 92
2. Акіль (SA) – 67
3. Аль-Сайф (SA) – 56

Кубок світу з бах, Т4 (після чотирьох етапів)
1. Де Суса (BR) – 95
2. Аль-Зефірі (KWT) – 85
3. Колен (NL) – 66

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото imagensdesportivas.com (Helder Custódio)

27-07-2022 7556
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца