Іноземний «десант» в Україні

Сьогодні, 4 травня, в Трускавці (Львівська область) двома проїздами прологу стартує Rally Galicia – перший етап чемпіонату України з ралі 2018 року. Головною особливістю нинішньої гонки стане незвично велика кількість іноземних учасників – в попередньому списку заявлених учасників можна нарахувати 11 екіпажів з Польщі, Латвії (серед них латвієць з австрійською ліцензією), Литви та Німеччини. Діапазон гоночної техніки також вражає – від Ford Fiesta R5 до Lada 2105 VFTS, свого часу омологованим в знаменитій групі В (причому з німецьким екіпажем Конрада Рюдигера, який виступає на цьому автомобілі вже п’ять років). В останній раз чемпіонат України міг похвалитися такою кількістю «гостьових» екіпажів ще в 2013 році – на етапах в Чернівцях та Ялті. Програма змагань виглядає наступним чином – в п’ятницю ввечері відбудуться два заїзди на пролозі в Трускавці (на міській трасі довжиною 1,3 км), в суботу та неділю заплановано вісім спецділянок довжиною від 9,3 км до 20,9 км (по чотири на кожен день). Загальна бойова дистанція налічує 131,6 км.

В списку допущених учасників можна побачити 37 екіпажів, з яких майже третина (як вже було сказано раніше, одинадцять) іноземні. Перше, що майже відразу кидається в очі – відсутність на Rally Galicia минулорічного чемпіона Руслана Топора. Таким чином, основними фаворитами національного заліку зараз вважаються Олександр Козлов (чемпіон України 2016 року), Борис Ганджа (в 2014-2017 роках тричі ставав віце-чемпіоном, а також одного разу завоював «бронзу» за підсумками сезону), Сергій Потійко (віце-чемпіон 2016 року), Юрій Хомицький (минулорічний третій призер)… Окремою подією має стати повернення екіпажу Тараса Кравченко (який не стартував в чемпіонаті України з далекого 2011 року) і Юрія Кузьмінова – останній їх спільний виступ відбувся півтора роки тому на німецькому Int. ADMV Lausitz Rallye (тоді українці, незважаючи на пригоди, фінішували сьомими в абсолютному заліку і третіми в класі N4).

Іноземна «делегація» здатна заінтригувати кого завгодно як мінімум з двох причин. По-перше, поляк Маріуш Запала виступить на Ford Fiesta R5 – в останній раз автомобіль цієї категорії бачили на українських трасах ще в довоєнному 2013 році. По-друге, на Rally Galicia з’явиться неповторний Яніс Воробьйoвс – єдиний пілот, який зумів виграти всі три національні чемпіонати в Балтії (в Латвії, Литві та Естонії)! Цікаво, що десять років тому він вже виступав в чемпіонаті України, коли в двох стартах (в Чернівцях та Херсоні) фінішував третім і четвертим – цього вистачило, щоб стати сьомим за підсумками сезону. Особливо підігрівав інтерес до появи Яніса той факт, що він планував стартувати в Трускавці за кермом 320-сильного BMW M3 E36 – на наших трасах не так часто зустрінеш таку потужну ралійну задньопривідну машину (швидко пригадати можна хіба тільки BMW 323i киянина Сергія Рудьковського)… Не дивно, що багато хто відразу задався питанням – чи зможе Яніс виграти гонку на BMW? Але в останній момент латвієць здійснив «рокіровку» і привіз звичний Mitsubishi Lancer Evo X.

Попередній список учасників Rally Galicia

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Marcel Sänger, Vorobjovs Racing

04-05-2018 50638
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца