Hyundai Motorsport «накачує» м’язи

Майбутня технічна революція в чемпіонаті світу, коли на зміну традиційній техніці категорії WRC повинні прийти автомобілі класу Rally1 з гібридними силовими установками, змусила команди приділити максимум уваги формуванню своїх конструкторських колективів – найближчим часом багато що залежить саме від того, хто зуміє швидше за інших використати всі можливості нового технічного регламенту… Певним сюрпризом стало недавнє повідомлення про те, що бельгієць Крістіан Лорьйо, технічний директор M-Sport Ltd., з 3 травня цього року почав співпрацювати з Hyundai Motorsport на посаді технічного консультанта та буде працювати над розвитком проекту ралійного прототипу нової категорії Rally1. Сьогодні ж з’явилося офіційне повідомлення, що корейсько-німецька команда з Альценау підписала нові багаторічні контракти з обома своїми прем’єр-пілотами, бельгійцем Тьєррі Ньовіллем й естонцем Оттом Тянаком. Політика Hyundai очевидна – зберегти основний склад пілотів ще мінімум на пару років і максимально посилити своє конструкторське бюро.

Перша реакція на новину про перехід Лорьйo до Hyundai Motorsport була очевидною – британську команду в черговий раз старанно «обдерли» (спочатку висмикнули всіх її найсильніших пілотів, тобто Отта Тянака, Себастьяна Ож’є й Елфіна Еванса, а тепер взялися також за її технічні кадри)… Але є деякі цікаві деталі. По-перше, як вже згадувалося раніше, Крістіан Лорьйo стане тільки технічним консультантом Hyundai Motorsport, а не провідним конструктором чи технічним директором в Альценау. По-друге, бельгієць досі залишається у складі M-Sport Ltd. та продовжить роботу над іншими проектами британської компанії – в першу чергу, над Bentley Continental GT3 (шосейно-кільцеві перегони) і прототипом Bentley Continental GT3 Pikes Peak (дебют на цьому легендарному змаганні планується в цьому році). Тому малоймовірно, що ралійні проекти M-Sport Ltd. серйозно постраждають – тим більше технічним керівником цих програм вже давно є Кріс Вільямс, один з головних творців чемпіонського Ford Fiesta WRC (титули Себастьяна Ож’є у 2017-2018 роках). В будь-якому випадку, перед сезоном 2022 року та початком нової «гібридної» епохи стало ще однією інтригою більше.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото motorsport.com, lesoir.be

06-05-2021 14173
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца