Hyundai Motorsport: дві сторони німецької гонки

Якщо перед стартом в Фінляндії було ясно, що Hyundai доведеться нелегко (пілоти команди жодного разу не піднімалися там вище четвертого місця), то з гонкою в Німеччині ситуація зовсім інша. З одного боку – це домашня гонка для Hyundai Motorsport, і саме тут була здобута перша перемога. З іншого – попередня асфальтова гонка цього сезону, що проходила на Корсиці, стала для Тьєррі Нёвілля справжньою мукою через недостатню обертальність автомобіля. З того часу минуло вже п’ять місяців і можна не мати сумнівів, що інженери доклали максимум зусиль для вирішення цієї проблеми. Нещодавно на i20 WRC було оновлено підвіску і встановлено новий центральний диференціал.

Мішель Нандан: «Після битви на Корсиці ми провели певну тестову роботу для покращення i20 WRC, зосередившись на підвісці і центральному диференціалі. Ми повинні були поліпшити баланс автомобіля, щоб продемонструвати більш високу продуктивність, і я дуже оптимістично налаштований щодо нашої конкурентоспроможності. ADAC Rallye Deutschland – важлива гонка для нас, і протягом останніх сезонів у нас тут накопичилося чимало позитивних спогадів. З огляду на те, як сильно відрізняється це ралі від інших етапів, тут потрібен зовсім інший підхід, тож ми провели інтенсивні п’ятиденні тести для підготовки до того, з чим нам доведеться зіткнутися».

12-08-2018 6607
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца