Херсонський перед-фінал

Чемпіонат України з ралі якось дуже швидко вийшов на фінішну пряму – передостанній етап першості, херсонське Ралі «Чумацький шлях», встигло одним махом визначити майже всіх чемпіонів і переможців практично у всіх номінаціях (в абсолютному заліку, а також в трьох дивізіонах з чотирьох ). В першу чергу, можна привітати екіпаж Бориса Ганджі і Євгена Сокура, які цього року зуміли зі старту сезону виграти чотири етапи поспіль і набрали 214 очок з 224 максимально можливих і нарешті завоювали титул чемпіонів України в абсолютному заліку (одночасно вони також стали найсильнішими в N4)! Слід зазначити, що Ганджа став найстабільнішим і найрезультативнішим пілотом чемпіонату України за останні п’ять років – починаючи з 2014 року, Борис незмінно завершував сезон в Топ-3 абсолюту (віце-чемпіон в 2014, 2015 і 2017 роках, третій призер 2016 року). І ось тепер завершив цю п’ятирічку завоюванням заповітного вищого титулу!

Так вже склалося, що херсонський раунд складно було назвати тріумфом лише одного екіпажу – навпаки, Ралі «Чумацький шлях» представило глядачам цілий «пантеон» героїв цієї гонки. В першу чергу, це дует Бориса Ганджі і Євгена Сокура, які впевнено вирішили два питання поспіль – вони не лише відсвяткували чергову перемогу, але й також гарантували собі вищий титул. Вразив виступ Юрія Шаповалова і Любомира Шумакова – незважаючи на переворот на пролозі в суботу і втрату трьох з половиною хвилин, екіпаж у неділю виграв шість допів з восьми і стрімко злетів з 21-го місця на третю сходинку подіуму! Відзначився також цілий ряд учасників на моноприводной техніці – за підсумками херсонського ралі сім місць в Топ-10 абсолюту дісталися «молодшим» класам (точніше, монопривід забрав собі всі позиції з четвертої до десятої). Більш того, якраз в середині Топ-10 опинилися два екіпажі на BMW – ця картина чимось нагадала ралі в Балтії, де задній привід часом почувається дуже комфортно! Особливо вразив одесит Ігор Сторчак, який на раритетному BMW 320 E30 (машині десь під три десятки років) зміг в ефектному стилі «прорубатися» на п’яте місце в абсолюті!

Тепер залишається без особливого поспіху підрахувати, хто встиг після Ралі «Чумацький шлях» достроково забезпечити собі найвищі титули за підсумками сезону. Отже, як вже було сказано раніше, в абсолютному заліку і дивізіоні N4 не знайшлося рівних Борису Ганджі і Євгену Сокуру (Mitsubishi Lancer Evo IX) – чотири перемоги в чотирьох стартах не залишили їх суперникам жодних шансів в боротьбі за титул. У категорії 4WD Open Юрій Хоміцький та Андрій Рощенко (Subaru Impreza WRX STI) завдяки трьом перемогам і другому місцю в чотирьох стартах остаточно стали недосяжними для екіпажів Олександра Козлова і Антона Корзуна. Приблизно в такому ж стилі визначилися також володарі найвищого титулу в дивізіоні 2WD, де Володимир та Олександр Гнатенко (Honda Civic) практично один в один повторили результативну серію Хоміцького – три перемоги, друге місце в чотирьох гонках, завдяки чому записали на свій рахунок 190 очок з 200 можливих.

Втім, фінальний раунд, жовтневе Ралі «Трембіта» в Івано-Франківську, насправді важко буде назвати чистою формальністю. По-перше, очікується першокласний бій за титул в дивізіоні 2WD Open, де претендентами на корону є мінімум чотири екіпажі – Геннадія Єфімова, Михайла Горшкова, Павла Копильца та Сергія Рудьковського. По-друге, є ще «нерозібрані» місця на подіумах за підсумками сезону в багатьох категоріях – наприклад, третя позиція в абсолютному заліку чемпіонату (на яку претендують Юрій Шаповалов, Олександр Козлов, Антон Корзун). У заліку 4WD Open теж має бути цікаво – на даний момент з другим і третім місцями питання залишається відкритим. У дивізіоні 2WD буде дуже навіть не нудно – бо на другу і третю сходинки подіуму претендують мінімум три екіпажі, які дружно «втиснулися» в дуже маленький інтервал (адже у Романа Козіна і Євгена Коршикова по 95 очок, у Павла Курбатова 91). По-третє, є ще також командний залік, який після Херсона різко «ущільнився» – зараз розрив між першим і третім місцями становить лише 19 очок.

Ралли «Чумацький шлях»
1. Ганджа/Сокур (UA, Mitsubishi Lancer Evo IX) 1:25.01,2
2. Хоміцький/Рощенко (UA, Subaru Impreza WRX STI) +1.00,4
3. Шаповалов/Шумаков (UA, Mitsubishi Lancer Evo IX) +3.14,0
4. Єфімов/Олісаєв (UA, Honda Civic) +7.03,4
5. Сторчак/Баранек (UA, BMW 320) +7.53,9
6. Рудьковський/Донський (UA) BMW 323i +8.41,7
7. Шиков/Макова (UA, Renault Clio) +9.49,2
8. Гнатенко В./Гнатенко О. (UA, Honda Civic) +11.18,0
9. Коршиков/Ханевський (UA, Peugeot 205) +12.12,1
10. Курбатов/Яровенко (UA, ВАЗ-2108) +12.44,3

Чемпіонат України, абсолют (після чотирьох етапів)
1. Ганджа – 214
2. Хоміцький – 154
3. Шаповалов – 100
4. Козлов – 86
5. Корзун – 68

Чемпіонат України, N4 (після чотирьох етапів)
1. Ганджа – 200
2. Шаповалов – 120
3. Бакай – 85

Чемпіонат України, 4WD Open (після чотирьох етапів)
1. Хоміцький – 190
2. Козлов – 120
3. Корзун – 95

Чемпіонат України, 2WD Open (після чотирьох етапів)
1. Єфімов – 115
2. Горшков – 90
3. Копилець – 90

Чемпіонат України, 2WD Open (після чотирьох етапів)
1. Гнатенко – 190
2-3. Козін – 95
2-3. Коршиков – 95

Чемпіонат України, команди (після чотирьох етапів)
1. 482 rally – 310
2. MOST – 292
3. Odessa_Rally Team – 291

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Антон Реуцький (R&G Project UA)

11-09-2018 29602
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца