Hail International Rally, день 1-2: перехід у тренувальний режим?

Зараз, коли фінальний раунд Кубка світу з ралі-рейдів, саудівське Hail International Rally, вже подолав понад половину бойової дистанції (позаду вже два дні з чотирьох і майже 575 км спецділянок зі запланованих 970 км), складається стійке враження – організатори цього року явно зіштовхнулися з «проблемою зростання», коли досить коротку Baja Hail «конвертували» у велике Hail International Rally. Принаймні, протягом двох днів на світ уже вилізло чимало нестикувань і недоліків… Насамперед учасники вже встигли не раз поскаржитися на серйозні проблеми з навігацією – причому головним чином через численні помилки в дорожній книзі. Що пізніше визнали самі організатори, коли вже після фінішу першого дня «надали» статус зони нейтралізації одному фрагменту маршруту між двома контрольними точками – довелося вносити відповідні поправки до результатів спецділянки… Після таких збоїв уже не доводиться дивуватися з того, що навіть зараз, на фініші другого дня Hail International Rally, все ще немає офіційно затверджених результатів стартового допу, зате одне за одним з’являються суддівські рішення про перерахунок показаних часів для тих чи інших екіпажів.

Поки найпомітнішими подіями стали проблеми відразу двох претендентів на «срібло» за підсумками сезону – аргентинець Лусіо Альварес збився зі шляху та втратив десь близько двадцяти хвилин, у саудівця Язіда Аль-Раджі виникли технічні проблеми (коробка передач), через що він відстав від лідера майже на дві години, після чого вирішив завершити свій виступ. Зараз у центрі уваги протистояння Якуба Пшигоньского та Дениса Кротова за друге місце на Hail International Rally – поляк сьогодні перехопив ініціативу, виграв спецділянку та вийшов на другий ступінь «віртуального» подіуму. Натомість нинішня третя позиція Кротова гарантує йому «бронзу» за підсумками сезону. Лідером залишається Нассер Аль-Аттія, який відірвався вже на сім з половиною хвилин і мчить до свого п’ятого титулу в Кубку світу з ралі-рейдів! Теоретично, катарця поки що може випередити Лусіо Альварес, але для цього потрібне виконання одразу двох обов’язкових умов. Перша – сход Аль-Аттії, після якого він не отримає навіть бонусних очок у Хаїлі. Друге – фантастичний прорив Альвареса з шостого на перше місце (при цьому йому треба обов’язково вигравати решту два дні), що дозволить йому набрати 28,5 очок і перемогти Аль-Аттію з рахунком 93:92,5. Питання – якою є ймовірність подібного сценарію у фіналі?

В обох заліках для техніки SSV/UTV битва на пустельних просторах під Хаїлем остаточно перетворилася на генеральну репетицію перед майбутнім «Дакаром». Доля призових місць за підсумками сезону в категоріях Т3 (прототипи SSV/UTV) та Т4 (серійні SSV/UTV) фактично вже визначилася – розвіявся навіть натяк на інтригу у Т3, де Павло Лебедєв міг би спробувати відібрати «срібло» у Фернандо Альвареса (обидва дні для Лебедєва не склалися, він застряг на шостому місці у своїй категорії з 34 годинами штрафу та 46 годинами відставання). Що найбільше дивує, так це не найвищий темп «приватних» та «клієнтських» прототипів Т1+… Принаймні, Мартін Прокоп на своєму «лабораторному» Ford Raptor CC T1+ після двох днів відстає від Аль-Аттії вже на 45 хвилин – при цьому чех помітно програє також «приватникам» на традиційних Т1, Лусіо Альваресу на Toyota Hilux Overdrive та Володимиру Васільєву на дуже «немолодому» BMW X5 CC. І нові Toyota Hilux Overdrive Т1+ теж не надто тішать швидкістю та надійністю – Хуан Жакопіні відстає від лідера заліку FIA десь на півтори години, Ронан Шабо сьогодні не зміг фінішувати на СД і набрав силу-силенну штрафного часу (понад 11 годин).

Hail International Rally, СД1 (258,14 км)*
1. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) 3:15.42
2. Кротов/Жільцов (RUS, Mini JCW Buggy) +6.03
3. Пшигоньскі/Готтшальк (PL/D, Mini JCW Buggy) +8.23
4. Васільєв/Уперенко (RUS, BMX X5 CC) +9.51
5. Альперн/Грауе (RA, Mini JCW Buggy) +11.17
* – неофіційні дані

Hail International Rally, СД2 (314 км)*
1. Пшигоньскі/Готтшальк (PL/D, Mini JCW Buggy) 3:47.37
2. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) +0.59
3. Альварес Л./Монлеон (RA/E, Toyota Hilux Overdrive) +3.17
4. Кротов/Жільцов (RUS, Mini JCW Buggy) +4.07
5. Альперн/Грауе (RA, Mini JCW Buggy) +8.59
* – неофіційні дані

Hail International Rally (становище після двох днів)*
1. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) 7:04.18
2. Пшигоньскі/Готтшальк (PL/D, Mini JCW Buggy) +7.24
3. Кротов/Жільцов (RUS, Mini JCW Buggy) +9.11
4. Альперн/Грауе (RA, Mini JCW Buggy) +19.17
5. Васільєв/Уперенко (RUS, BMX X5 CC) +19.48
6. Альварес Л./Монлеон (RA/E, Toyota Hilux Overdrive) +24.28
* – неофіційні дані

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA, X-raid, Facebook (Martin Prokop)

Новини та коментарі зі світу ралі-рейдів на Telegram-каналах
https://t.me/crosscountryrallynews
https://t.me/crosscountryrally

09-12-2021 37895
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца