Грошовий штраф для Citroen Racing

Візит на Корсику для Citroen Racing вийшов хоч і багатим на різноманітні події, але не надто успішним – неприємності «Подвійного шеврона» можна перераховувати без втоми. По-перше, обидва заводських екіпажі на Citroen C3 WRC хоч і продемонстрували відмінну швидкість (на їх рахунку три виграних СД), але змогли завершити гонку лише за допомогою Rally2 – Себастьян Льоб вилетів ще в п’ятницю вранці (21 хвилина штрафу), а Кріс Мік в суботу під кінець дня (10 хвилин «баласту»). По-друге, Стефан Лефевр, якого кинули в бій за вищий титул в WRC-2 на новенькому Citroen C3 R5, теж не порадував – спочатку втратив понад хвилину через проблеми з гальмами, а в суботу вранці взагалі розтрощив свою машину. Єдиною втіхою став успіх Йоанна Бонато, який фінішував другим у WRC-2 і поступився лише Яну Копецкому (Skoda Motorsport).

Але, як з’ясувалося пізніше, успіх Бонато теж виявився «підмочений» черговою неприємною новиною – якраз після фінішу Tour de Corse технічна комісія виявила, що новий Citroen C3 R5 француза не відповідає даним у омологаційній документації на цей автомобіль. Перевірка показала, що рульова рейка Citroen C3 R5 важила 5911,6 г, а в омологаційній карті вказано мінімальну вагу 5956 р За словами представників Citroen Racing, вони вказали повну вагу цього вузла, тобто з приєднаними додатковими елементами (але не вказали цього в документах), а технічний делегат FIA зважував тільки рульову рейку (тобто в тому вигляді, як вона позначена на фото в омологаційної карті). Підсумкове рішення суддівської колегії – екіпаж Йоанна Бонато не отримає будь-якого покарання, завдяки чому не втратить своє друге місце в заліку WRC-2, зате Citroen Racing за таку недбалість під час оформлення технічної документації на нову машину буде оштрафований на 10 тисяч євро.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen Racing

12-04-2018 10902
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца